tzatziki1365380058 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Troll er FANTASTISK! Jeg foretrekker dem laaangt i forhold til Reima. Synes de er lettere og mykere, med utrolig vanntetthet. De vinner det meste av tester også, men "taper" fordi de er for dyre. De er til og med dyrere enn Reima. Troll har sluttet med løst ullfor, i alle fall kjøpte vi dress på salg i går, med fast for. (Mulig de har den andre modellen med løst for, osgå) Nå har de fast ullfor i dressene, så problemet med å få de på er dermed borte, også for de små. Når det er sagt, synes jeg det problemet har vært noe overdrevet. Jeg har prøvd begge deler, og er rett og slett kjempebegeistret for Troll! Barnehagen vår skryter også veldig av Troll-dressen - naturligvis. Men - det var nå tidlig å tenke på neste års dress, da. Dersom du ikke skal på salg (men det begynner å bli seint nå, tror jeg.) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/267628-troll-vs-reima/page/2/#findComment-2163100 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.