Gå til innhold

Er det flere som hoster for tiden?

Anbefalte innlegg

Vår 5-åring fikk feber og hoste søndag. Nå er feberen over, men hosten har blitt værre.

Har brukt vanlig slimoppløsende hostesaft fra apoteket, men det virker visst ikke noe særlig.

Halspastiller vil han ikke ha, med unntak av råmelkstabletter, det har han fått litt av.

Har dere noen gode råd, som hjelper?

Og lar dere barna gå i barnehagen når de er feberfrie, men hoster mye?

Han har vært hjemme fra barnehagen hele uken, men så er det disse sykt barn dagene da. Håper snart på å at han kan gå i barnehagen, men har ikke lyst til å sende han avgårde når han bare hoster og hoster, og det virker som om det ikke stopper.

Er det noe legen kan gjøre evt?

Selv har jeg fått cosylan av legen hvis jeg har hatt sånn fryktlig hoste, men det gir de vel ikke til barn går jeg ut i fra.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/267669-er-det-flere-som-hoster-for-tiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hostes friskt her i huset også. Begge har vært syke med feber et par dager, eldstemann er fortsatt syk i dag. Jeg har latt minsten gå på SFO i går og i dag på tross av hosten, jeg visste at det var planlagt inneaktiviteter. Det er iskaldt ute for tida, så hadde det vært planer om utedag hadde jeg vel vurdert å ha ham hjemme en ekstra dag.

Så lenge formen er noenlunde bra syns jeg det er greit. Ser for meg at denne hosten kan bli sittende i en stund.

Gjest venter tredjemann

Her hostes det friskt.

Minsten fikk det først og nå etter tre uker er det redusert til et par -tre runder i søvne.

Eldstemann fikk det en uke etter og er nå litt på retur. Så nå er det min tur. Ikke syk - bare hoste og hoster. Selv hadde jeg litt feber en dag.

Her vi bor virker det som nesten alle har fått denne virusen.

Mht. barnehage: God allmentillstand, god appetitt, ingen feber - så går det bra. Men er det veldig kaldt ville jeg holdt han hjemme et par dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...