Gå til innhold

metallica-konsert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på Metallica-konsert 10 juli.. er kjempespent!! Har faktisk aldri vært på så store konserter før, og derfor lurer jeg på om noen av dere kan gi meg noen tips og råd. Hva er lurt å ta med og hva er lurt å ikke ta med? Noen erfaringer, folkens?

Takk for svar!

M.v.h

Gjest konsertpar
Skrevet

Ta med? På konsert? Billetten.. og penger til øl? Hvis det regner, regntøy.

Skrevet

Har du fått tak i billett alt? Jeg fikk beskjed i går om at de ikke blir lagt ut for salg før den 26.

Skrevet

Hei! Har vært på 4 Metallica-konserter før, og de rocker villt live!! Lurt å være ute i god tid (på morran), masse folk og kaotisk kø-system, folk sniker gladelig. ta med mat/drikke (vann), engangs- regntøy. Du blir mest sannsynlig fratatt flasker o.l ved inngangen. Ikke ta med kamera, det konfiskerer dem. Det er masse folk og voldsomt trøkk framover mot scena. Syns personlig Metallica-konserten jeg var på i Sverige var den beste, bedre stemning i køen, vennligere folk. Ta med overskudd og godt humør. Kos deg masse!!!

Skrevet

Lurt å ha med minst mulig greier. Ville unngått veske, ha alt du trenger i lommene. Ikke drikk mye, det er alltid pes å komme seg på do.

Skrevet

Ta gjerne på deg Metallica T-skjorte (helst gammal) Vis at du tilhører den harde kjerna, hehe

Skrevet

Hei! Har vært på 4 Metallica-konserter før, og de rocker villt live!! Lurt å være ute i god tid (på morran), masse folk og kaotisk kø-system, folk sniker gladelig. ta med mat/drikke (vann), engangs- regntøy. Du blir mest sannsynlig fratatt flasker o.l ved inngangen. Ikke ta med kamera, det konfiskerer dem. Det er masse folk og voldsomt trøkk framover mot scena. Syns personlig Metallica-konserten jeg var på i Sverige var den beste, bedre stemning i køen, vennligere folk. Ta med overskudd og godt humør. Kos deg masse!!!

Tusen takk for gode tips!

Mobiltelefon....er det lov? vil den bli konfiskert om det er kamera på den?

Jeg er så spent!!

Skrevet

Lurt å ha med minst mulig greier. Ville unngått veske, ha alt du trenger i lommene. Ikke drikk mye, det er alltid pes å komme seg på do.

Ja, det blir vel stjålet en del slike steder, så det er vel bare å ha minst mulig med, som du sier =)

Skrevet

en ting til...du sier at det er lurt å møte opp tidlig på morgenen... konserten begynner kl. 19.. Hvor tidlig ville du møtt opp?

Gjest hva med toaletter?
Skrevet

Hva når man må på do? Jeg tør ikke gå, for tenk om jeg er midt i en folkemengde og må på do....

Skrevet

Hva når man må på do? Jeg tør ikke gå, for tenk om jeg er midt i en folkemengde og må på do....

Jeg var på Robbie Williams-konsert i sommer, det var nærmere 60 000 folk der, vi stod nesten helt fremme ved scenen, men det var absolutt ikke noe problem med toalett. Jeg tisset 1 gang før konserten begynte, 1 gang under oppvarmingsbandet og 1 gang mens Robbie sang. Det var sinnsykt mange toaletter der, og det var ikke nødvendig å stå og vente på mer enn 1-2 personer før en fikk komme.

Har også vært på Elton John-konsert med flere tusen folk, og der var det heller ingen problemer med toalettene.

Jeg har imidlertid alltid hatt med meg en pakke snørrpapir i tilfelle det har vært tomt for dopapir, og det har jeg hatt bruk for flere ganger.

Erfarne konsert-arrangører fikser det greit. :)

Gjest hva med toaletter?
Skrevet

Jeg var på Robbie Williams-konsert i sommer, det var nærmere 60 000 folk der, vi stod nesten helt fremme ved scenen, men det var absolutt ikke noe problem med toalett. Jeg tisset 1 gang før konserten begynte, 1 gang under oppvarmingsbandet og 1 gang mens Robbie sang. Det var sinnsykt mange toaletter der, og det var ikke nødvendig å stå og vente på mer enn 1-2 personer før en fikk komme.

Har også vært på Elton John-konsert med flere tusen folk, og der var det heller ingen problemer med toalettene.

Jeg har imidlertid alltid hatt med meg en pakke snørrpapir i tilfelle det har vært tomt for dopapir, og det har jeg hatt bruk for flere ganger.

Erfarne konsert-arrangører fikser det greit. :)

Det hørtes da greit ut. Jeg må nemlig alltid vite at det er toalett i nærheten, og hvor det er.

Skrevet

Har du fått tak i billett alt? Jeg fikk beskjed i går om at de ikke blir lagt ut for salg før den 26.

Medlemmer av fanclubben har tilgang på billetter før andre

:)

Skrevet

Medlemmer av fanclubben har tilgang på billetter før andre

:)

Åh.. dammit :) Håper det blir noen billetter til overs til oss andre også :)

Skrevet

Ja, det blir vel stjålet en del slike steder, så det er vel bare å ha minst mulig med, som du sier =)

Men ikke drikk for lite heller. Jeg besvimte på en stor konsert en gang fordi jeg hadde drukket for lite væske + at jeg stod på 2 rad og blei pressa fra alle kanter. Samboeren min skal forresten på Metallica han også, jeg vet ikke om jeg skal bli med. Men vi ahr forhåndsbestilt 2 billetter.

Skrevet

Men ikke drikk for lite heller. Jeg besvimte på en stor konsert en gang fordi jeg hadde drukket for lite væske + at jeg stod på 2 rad og blei pressa fra alle kanter. Samboeren min skal forresten på Metallica han også, jeg vet ikke om jeg skal bli med. Men vi ahr forhåndsbestilt 2 billetter.

Hvor fikk dere forhåndsbestille?

Skrevet

en ting til...du sier at det er lurt å møte opp tidlig på morgenen... konserten begynner kl. 19.. Hvor tidlig ville du møtt opp?

På Iron Maiden konsert i Stockholm lå fplk ute i soveposer. Jeg ville faktisk ha regna med lignende tilstander på Metallica.

Skrevet

På Iron Maiden konsert i Stockholm lå fplk ute i soveposer. Jeg ville faktisk ha regna med lignende tilstander på Metallica.

oj..... men hvor får jeg forhåndsbestillt? er det da sikkert at jeg får billett??

Gjest Shira12
Skrevet

Det hørtes da greit ut. Jeg må nemlig alltid vite at det er toalett i nærheten, og hvor det er.

Er akkurat som meg du da! :o)

Jeg har kontroller på de fleste toaletter der jeg ferdes. He he, kanskje vi skal gi ut en do-guide sammen? ;o)

Skrevet

Åh.. dammit :) Håper det blir noen billetter til overs til oss andre også :)

Tror det kommer til å ta sin tid å fylle Valle Hovin...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...