Gå til innhold

metallica-konsert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men ikke drikk for lite heller. Jeg besvimte på en stor konsert en gang fordi jeg hadde drukket for lite væske + at jeg stod på 2 rad og blei pressa fra alle kanter. Samboeren min skal forresten på Metallica han også, jeg vet ikke om jeg skal bli med. Men vi ahr forhåndsbestilt 2 billetter.

Jeg får nyhetsmail fra konsertarrangør. Får av og til tilbud om å forhåndsbestille 2 billetter.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det beste tipset jeg kan gi deg er vel å ordne en tidsmaskin og dra tilbake minst 15 år i tid, den gangen Metallica virkelig var verdt inngangsbilletten.

Når det er sagt holder de fortsatt koken live (med mindre de finner på noe så tilbakestående som å kjøre en Maiden (som det funka for, men det vil det ikke gjøre for Metallica) og derfor spiller hele deres nyeste skive, og driter i sine første 4 album), og med mindre de finner på noe så dumt er det mulig jeg tar turen sjøl.

Billetter blir for øvrig lagt ut til mandag.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det beste tipset jeg kan gi deg er vel å ordne en tidsmaskin og dra tilbake minst 15 år i tid, den gangen Metallica virkelig var verdt inngangsbilletten.

Når det er sagt holder de fortsatt koken live (med mindre de finner på noe så tilbakestående som å kjøre en Maiden (som det funka for, men det vil det ikke gjøre for Metallica) og derfor spiller hele deres nyeste skive, og driter i sine første 4 album), og med mindre de finner på noe så dumt er det mulig jeg tar turen sjøl.

Hvor blir de lagt ut? Billettservice? Og når på mandag?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvor blir de lagt ut? Billettservice? Og når på mandag?

Det vanlige er å legge ut billettene klokka 9. Antar det er tilfellet også her.

Jeg har ikke sett annonsen (var en kompis som fortalte meg om konserten og at billettene blir lagt ut på mandag), men det vanlige er billettservice, ja, og det er nok tilfellet nå også.

Sjekk lørdagsavisene. Det står garantert der.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det vanlige er å legge ut billettene klokka 9. Antar det er tilfellet også her.

Jeg har ikke sett annonsen (var en kompis som fortalte meg om konserten og at billettene blir lagt ut på mandag), men det vanlige er billettservice, ja, og det er nok tilfellet nå også.

Sjekk lørdagsavisene. Det står garantert der.

Fikk link av blame over her. Da blir det sikkert konsert på oss til sommeren. :)

Skrevet

Hehe.. Det er det samme for meg hva de spiller, jeg skal endelig få se dem! Det har ikke passet tidligere..

Skal stå klar på posten mandag morgen med billettservice i mobilen- må da få billett et av stedene.... =)

Skrevet

Tror det kommer til å ta sin tid å fylle Valle Hovin...

Har aldri vært der.... hvor mange er det sannsynlig at det blir?

Skrevet

Har aldri vært der.... hvor mange er det sannsynlig at det blir?

Det er plass til 40 000 der.

Skrevet

Det er plass til 40 000 der.

=) Har billetten i jakkelomma nå!!! ;)

• 2 uker senere...
Snorkfrøken
Skrevet

=) Har billetten i jakkelomma nå!!! ;)

Et lite tips: Det er lenge til Juli.. den kan bli utslitt/vasket ved et uhell om du har den i jakkelomma :o)

Anbefaler deg å legge den et lurt sted, dog ikke så lurt at du ikke husker det i Juli...

;o)

Skrevet

Et lite tips: Det er lenge til Juli.. den kan bli utslitt/vasket ved et uhell om du har den i jakkelomma :o)

Anbefaler deg å legge den et lurt sted, dog ikke så lurt at du ikke husker det i Juli...

;o)

var den til meg? ;)

Snorkfrøken
Skrevet

var den til meg? ;)

Jupp :o)

Om du ser i tråden står det at du har billetten i lomma nå... og det er ikke så lurt.. hihi

:o)

Skrevet

Jupp :o)

Om du ser i tråden står det at du har billetten i lomma nå... og det er ikke så lurt.. hihi

åjaaaaah...hehe...sånn sett! ;)

Hehe....å ha den i lomma var jo bare en måte å si at billetten er trygg på... =) Den ligger godt gjemt så ingen finner den, og om jeg ikke flytter den selv, så glemmer jeg nok ikke hvor jeg har den...hehe.. =)

Snorkfrøken
Skrevet

åjaaaaah...hehe...sånn sett! ;)

Hehe....å ha den i lomma var jo bare en måte å si at billetten er trygg på... =) Den ligger godt gjemt så ingen finner den, og om jeg ikke flytter den selv, så glemmer jeg nok ikke hvor jeg har den...hehe.. =)

Flotters!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...