Gå til innhold

Arr etter vannkopper

Anbefalte innlegg

Om voksne blir hardere rammet vet jeg ikke men han så ikke videre "vakker" ut.

Jeg tok på sånt hvit middel/krem og har faktisk bilde at han sitter på soffan med geipa på knea og med masser av hvite prikker på hele kroppen.

*ler ennå mer*

He he, ja - jeg tipper det er et underholdende bilde ;) Menn har jo det med å bli sykere enn andre...

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har arr fordi jeg ville teste om det stemte at man fikk arr av å plukke på vannkoppene... ;-)

Sønnen min har en dyp grop i ansiktet etter vannkoppene for 4 uker siden, han klorte seg i søvne og fikk en diger sårskorpe der. Håper det gror til etterhvert.

Jeg har arr fordi jeg ville teste om det stemte at man fikk arr av å plukke på vannkoppene... ;-)

Sønnen min har en dyp grop i ansiktet etter vannkoppene for 4 uker siden, han klorte seg i søvne og fikk en diger sårskorpe der. Håper det gror til etterhvert.

Alle mine tre hadde vannkopper for to år siden. Tror det bare er minsten som har arr, et i pannen, en sånn liten grop, og et på ryggen. Selv har jeg et mellom puppene etter at jeg hadde vannkoppene for 25 år siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...