jubalong70 Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 I går var storesøster på karneval på skolen. Hun var mus, og hadde dermed fått på seg sminke i ansiktet til nese, værhår og litt rosa kinn. I går kveld måtte hun jo da vaske seg, og da fortalte hun at læreren hadde sagt hun nok måtte bruke "ansiktsfjerner" for å få bort sminken. Vi fikk oss en god latter da, ja. Før vi fant sminkefjerneren og vasket henne ren og pen igjen. 0 Siter
Gro123 Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Ansiktsfjerner kunne vært kjekt å ha av og til. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 Ansiktsfjerner kunne vært kjekt å ha av og til. He, he - ja 0 Siter
guffelure Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Dette gir meg assosiasjoner til det guttungen sa til meg den gangen jeg stod og bakte rundstykker og hadde et stort deigemne liggende på bordet. Han spurte "Pappa, hva er det" hvorpå jeg svarte: Det er deig .... HVA, utbrøt han med trillrunde øyne ... er det MEG ? ;-)) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Skrevet 23. februar 2007 Dette gir meg assosiasjoner til det guttungen sa til meg den gangen jeg stod og bakte rundstykker og hadde et stort deigemne liggende på bordet. Han spurte "Pappa, hva er det" hvorpå jeg svarte: Det er deig .... HVA, utbrøt han med trillrunde øyne ... er det MEG ? ;-)) Herlig "Er det MEG!" *LOL* 0 Siter
NeaNoor Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Dette gir meg assosiasjoner til det guttungen sa til meg den gangen jeg stod og bakte rundstykker og hadde et stort deigemne liggende på bordet. Han spurte "Pappa, hva er det" hvorpå jeg svarte: Det er deig .... HVA, utbrøt han med trillrunde øyne ... er det MEG ? ;-)) Haha, den var god. :-) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 23. februar 2007 Skrevet 23. februar 2007 Dette gir meg assosiasjoner til det guttungen sa til meg den gangen jeg stod og bakte rundstykker og hadde et stort deigemne liggende på bordet. Han spurte "Pappa, hva er det" hvorpå jeg svarte: Det er deig .... HVA, utbrøt han med trillrunde øyne ... er det MEG ? ;-)) Tihi ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.