Gå til innhold

Påskeferie på hotell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gaustablikk har skiløyper rett utenfor + slalomløype rett over veien. De har også svømmebasseng, men ikke mye leker å skryte av. (Liten lekekrok om jeg ikke husker feil.)

Jeg synes det er OK der. Gammelt og litt slitt hotel, men god mat og atmosfære. De har også hytter man kan leie.

Gaustablikk har skiløyper rett utenfor + slalomløype rett over veien. De har også svømmebasseng, men ikke mye leker å skryte av. (Liten lekekrok om jeg ikke husker feil.)

Jeg synes det er OK der. Gammelt og litt slitt hotel, men god mat og atmosfære. De har også hytter man kan leie.

Kommer jo litt ann på hvor dere bor.Men jeg kan anbefale Rustad hotel og fjellstue på Sjusjøen.

Løyper rett utenfor døra.Det arrangeres skirenn og akekonkurranse.

Veldig familie vennlig hotel.

Gjest stor byggeplass

Gammelt og slitt ja, ..... og nå er hele Gaustablikk en STOR byggeplass :(.

Svogern er snekker der oppe, de har fått sånn kjeft hver morgen nå i vinterferien :).

Men det går jo an å bruke bakkene, Rjukan-badet (badeland) og andre ting "i nærheten". Og selve påskedagene har jo snekkerne fri, så da bråker de iallefall ikke.

Beitostølen er veldig familievennlig. Gå inn og les litt på www.beitostolen.no

Ellers så er vi Trysil fans og har hytte der, men så står 5 åringen på slalom og elsker det, så da er det greit å være der.

Og så har du Storefjell på Golsfjellet da, som er veldig familiepåske med masse aktiviteter osv.

www.storefjell.no

Annonse

Rauland hotell/Austbø hotell er mitt forslag.

Forholdsvis rolig, fine bakker for ungene...

Jeg er selv fra et vintersportssted, med veldig stort trykk i alle ferier, så jeg vil heller anbefale et roligere sted!

Sø på rauland.no, så finner du nok mer informasjon!

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...