Gå til innhold

Gutt på 3 år som tar i når han skal tisse.

Anbefalte innlegg

Gjest småbekymret mamma

Er det normalt at han skal ta i og presse når han skal tisse, akkurat som han gjør ved bæsjing.

Han tisser litt først, og hvis jeg ikke er der da, så hopper han av doen, for han er jo ferdig...

Jeg merket en ettermiddag her at han ble dårlig, veldig tørst og tok seg til høyre siden, bak mot ryggen, under ribbeina.

Jeg fikk han til å gå og tisse, og ba han sitte litt lengre for å se om det ikke kom mer. Og da presset han skikkelig, da sivet det MYE tiss ut over lengre tid.

akkurat som om noe som stopper urinen/stenger igjen urinleder/urinrør.

Han har hatt rare anfall før med magesmerter og kvalme/oppkast, siste runde endte i 40 i feber og nyrebekkenbetennelse.

Det ble ikke funnet noe feil, etter en uke på barneavd.

Er det noen som har opplevd lignende?

(har bestilt time hos lege, nå til uken.)

Fortsetter under...

Nå er ikke jeg så vant til smågutter som tisser på do, men det høres ikke så bra ut.

Det kunne sikkert vært greit med en ultralydundersøkelse, og kanskje røntgen med kontrast for å se om urinveiene er uten hindre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...