Lotte :o) Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Guttungen på 4½ år skulle ha litt hjelp til påkledning da vi skulle ut. Jeg satt på huk foran han og bretta utedressen over støvlene. Han styrker meg over håret og sier: "Mamma, du er så pen! Det glitrer av håret ditt!" Jeg sier: "Er det det gråe du mener?" Han: "Mmmm, ja..." Jeg: *sukk* 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Den var jo skjønn da! *lol* 0 Siter
keinstein Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Småbarn forstår at grått ikke er negativt. Litt kjedelig farge, men... 0 Siter
guffelure Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Til det har jeg å si (i trøstende retning): Det gjør ingenting om det er "snø på taket, bare det er fyr i peisen" :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Hvilken godgutt! Vår yngste datter kom i dag med et flott kompliment til meg også: Du har slengpupper du, mamma! Ja, ja - slengpupper... 0 Siter
bb71 Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Høres mye kulere ut med glitrehår en grå hår! Det er mammas gullgutt det! 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Hvilken godgutt! Vår yngste datter kom i dag med et flott kompliment til meg også: Du har slengpupper du, mamma! Ja, ja - slengpupper... *Hahaha* Da snuppa mi var 4 år lå hun ved siden av meg i sengen og jeg lå på siden sånn at puppene ikke akkurat viste seg fra sin mest flatterende side. Da klapper hun på den øverste puppen og sier ømt:"Liten pupp som henger og slenger!" Jeg trodde ikke jeg skulle klare å slutte å le! ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 For ti år siden red jeg ganske aktivt sammen med en del andre voksne. Ungjentene i stallen hadde jo et litt annet forhold til hårfarger enn oss og på denne tiden dukket hårmascara opp i butikkene. En av ungjentene viste oss gledesstrålende en farge og la til:"Og den fås i sølv også så man kan få grå striper!" Vi betakket oss... ) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Det er så koselig når de små kommer med sånt, for de mener det virkelig godt 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Hvilken godgutt! Vår yngste datter kom i dag med et flott kompliment til meg også: Du har slengpupper du, mamma! Ja, ja - slengpupper... Hehe. Så herlig og ærlig! Jeg fikk også en lignende kommentar en gang jeg var naken og bøyde meg.. Tror kommentaren gikk ut på lange pupper 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 *Hahaha* Da snuppa mi var 4 år lå hun ved siden av meg i sengen og jeg lå på siden sånn at puppene ikke akkurat viste seg fra sin mest flatterende side. Da klapper hun på den øverste puppen og sier ømt:"Liten pupp som henger og slenger!" Jeg trodde ikke jeg skulle klare å slutte å le! ) Mer sleng og mindre spenst med åra. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Hvilken godgutt! Vår yngste datter kom i dag med et flott kompliment til meg også: Du har slengpupper du, mamma! Ja, ja - slengpupper... *hehe* Et nytt begrep..! *s* Det er sånn man kan bli med årene, ja! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 For ti år siden red jeg ganske aktivt sammen med en del andre voksne. Ungjentene i stallen hadde jo et litt annet forhold til hårfarger enn oss og på denne tiden dukket hårmascara opp i butikkene. En av ungjentene viste oss gledesstrålende en farge og la til:"Og den fås i sølv også så man kan få grå striper!" Vi betakket oss... ) *hehe* Mailsystemet mitt ser ut til å ha kræsja. Faen! Trodde du var overlegen, men mailen er jo ikke sendt...! :/ 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Til det har jeg å si (i trøstende retning): Det gjør ingenting om det er "snø på taket, bare det er fyr i peisen" :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Høres mye kulere ut med glitrehår en grå hår! Det er mammas gullgutt det! Forrige dagen sa han "du e ett rypskinn, mamma!" Jadda, man skal høre mye, før ørene detter av! *s* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Det er så koselig når de små kommer med sånt, for de mener det virkelig godt 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Den var jo skjønn da! *lol* 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1172353645' post='3545875] *hehe* Mailsystemet mitt ser ut til å ha kræsja. Faen! Trodde du var overlegen, men mailen er jo ikke sendt...! :/ Mailsystemet hos dere kræsjer rett som det er det... ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1172353826' post='3545884] Forrige dagen sa han "du e ett rypskinn, mamma!" Jadda, man skal høre mye, før ørene detter av! *s* *Hahahahaha* Guttungen har jo humor! ) For 1-2 år siden kom poden bort til meg, klaska meg på baken og sa noe sånt som:"Du har ei flott rumpe, mamma!" Da var han veldig godgutt ei stund ja! ;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Skrevet 24. februar 2007 Mailsystemet hos dere kræsjer rett som det er det... ) Jeg begynner å bli hissig på leverandøren *hrmf* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.