Gå til innhold

Dagens kompliment ;o)

Anbefalte innlegg

*Hahahahaha* Guttungen har jo humor! :o)

For 1-2 år siden kom poden bort til meg, klaska meg på baken og sa noe sånt som:"Du har ei flott rumpe, mamma!" Da var han veldig godgutt ei stund ja! ;o)

Han har noen slagferdige meldinger, den lille typen, ja! ;o)

Bra å få kompliment for rumpa, da! *hehe*

Fortsetter under...

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1172354951' post='3545931]

Han har noen slagferdige meldinger, den lille typen, ja! ;o)

Bra å få kompliment for rumpa, da! *hehe*

Tror det var i påska i fjor da vi (to av søstrene mine, ungene og jeg) var på hytta og både jeg og den ene tanta sto i bare trusa på stua og kledde på oss. Vi er ikke så sjenerte på hyttetur. ;o)

Da så poden (da 7,5 år) på oss begge og utbrøt begeistret:"Svææære puppa!" :o) Joda... Tantas kjæreste flirte godt da han hørte det og sa:"Åh, han lærer nok å sette pris på det etterhvert!" :o)

Tror det var i påska i fjor da vi (to av søstrene mine, ungene og jeg) var på hytta og både jeg og den ene tanta sto i bare trusa på stua og kledde på oss. Vi er ikke så sjenerte på hyttetur. ;o)

Da så poden (da 7,5 år) på oss begge og utbrøt begeistret:"Svææære puppa!" :o) Joda... Tantas kjæreste flirte godt da han hørte det og sa:"Åh, han lærer nok å sette pris på det etterhvert!" :o)

*hehe*

*Hahaha* Da snuppa mi var 4 år lå hun ved siden av meg i sengen og jeg lå på siden sånn at puppene ikke akkurat viste seg fra sin mest flatterende side. Da klapper hun på den øverste puppen og sier ømt:"Liten pupp som henger og slenger!"

Jeg trodde ikke jeg skulle klare å slutte å le! :o)

De er jo så fantastisk ærlige og velmenende med disse komplimentene også :)

Annonse

Hvilken godgutt!

Vår yngste datter kom i dag med et flott kompliment til meg også: Du har slengpupper du, mamma!

Ja, ja - slengpupper...

Haha! De kan få sagt det:-) Min lille skjønning var også vedig opptatt av pupper i går. Jeg hadde på meg badekåpe, og den gled litt til side så puppen vistes. Da sprakk han opp i et stort smil, klappet meg på puppen og sa: Jeg eeeeelsker pupper! Pupper, yeah yeah yeah! Pupper, yeah yeah yeah!

Hehe.

Haha! De kan få sagt det:-) Min lille skjønning var også vedig opptatt av pupper i går. Jeg hadde på meg badekåpe, og den gled litt til side så puppen vistes. Da sprakk han opp i et stort smil, klappet meg på puppen og sa: Jeg eeeeelsker pupper! Pupper, yeah yeah yeah! Pupper, yeah yeah yeah!

Hehe.

He, he - skikkelig gutt!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...