Gå til innhold

Ubuntu Linux og diverse drivere...

Anbefalte innlegg

Gjest Shapeshifter
Skrevet

Lurer på hva jeg skal gjøre for å få innstallert spesielt skriver og scanner i ubuntu...

Det er igrunn kun driverne som hindrer meg i å gå helt vekk fra XP, og det ønsker jeg for etter jeg prøvde ubuntu ble jeg positivt overrasket og alt er bedre enn å være med på "microsoftslaveriet"..

evt. hva linux bør velges om man ønsker å bruke drivere som er laget for Windows(XP)

Skrevet

Du skriver jo ikke hva slags skriver du har. Men stort sett er det du trenger allerede installert hvis du har installert med printerstøtte.

Gjest Shapeshifter
Skrevet

Du skriver jo ikke hva slags skriver du har. Men stort sett er det du trenger allerede installert hvis du har installert med printerstøtte.

Jeg har Canon IP 4200 og HP Scanjet 2200c

fant noe som skulle virke.. men sidene jeg skriver ut blir helt på trynet...

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har Canon IP 4200 og HP Scanjet 2200c

fant noe som skulle virke.. men sidene jeg skriver ut blir helt på trynet...

Canon produkter er de som er vanskeligst å få drivere til å fungere, tradisjonellt, scannere er vanskligst. Det finnes nettsider der du kan laste ned drivere, f.eks. http://www.driverguide.com/

Søk på google etter flere slike sider.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...