Gjest Shapeshifter Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Lurer på hva jeg skal gjøre for å få innstallert spesielt skriver og scanner i ubuntu... Det er igrunn kun driverne som hindrer meg i å gå helt vekk fra XP, og det ønsker jeg for etter jeg prøvde ubuntu ble jeg positivt overrasket og alt er bedre enn å være med på "microsoftslaveriet".. evt. hva linux bør velges om man ønsker å bruke drivere som er laget for Windows(XP) 0 Siter
citoyen Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Du skriver jo ikke hva slags skriver du har. Men stort sett er det du trenger allerede installert hvis du har installert med printerstøtte. 0 Siter
Gjest Shapeshifter Skrevet 24. februar 2007 Skrevet 24. februar 2007 Du skriver jo ikke hva slags skriver du har. Men stort sett er det du trenger allerede installert hvis du har installert med printerstøtte. Jeg har Canon IP 4200 og HP Scanjet 2200c fant noe som skulle virke.. men sidene jeg skriver ut blir helt på trynet... 0 Siter
en mann Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Jeg har Canon IP 4200 og HP Scanjet 2200c fant noe som skulle virke.. men sidene jeg skriver ut blir helt på trynet... Canon produkter er de som er vanskeligst å få drivere til å fungere, tradisjonellt, scannere er vanskligst. Det finnes nettsider der du kan laste ned drivere, f.eks. http://www.driverguide.com/ Søk på google etter flere slike sider. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.