Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har ungene og jeg vært ute og prøvd skøytene for første gang i vinter og det er så moro!

Til tross for at de er 6 og 8 år og har hatt skøyter i flere år har det blitt så lite trening at de ikke kan gå på skøyter ennå. Så det var med stooor glede jeg oppdaget at den naturlige utviklingen av balanse har tatt seg opp såpass at de faktisk klarer å gå en del på egenhånd! Selvsagt faller de rett som det er, men da spretter de opp igjen og går videre. :o) Kjempegøy både for små og stor!

Men jeg tror vi må ha den eneste skøytebanen som ligger i utforbakke, for det er motbakke den ene veien og full spiker nedover den andre! *Hehe*

Fortsetter under...

Skøyter er moro, ja!

Skøytebane i motbakke...hehe... Høres spenstig og utfordrende ut. Nå så jeg for meg ei skikkelig skråning.

Vi har også vært på skøytebanen i dag. Og etterpå i akebakken. Artig. Jeg syns det er så gøy å ake. Tror jeg akte mer enn barna...;o)

Skøyter er moro, ja!

Skøytebane i motbakke...hehe... Høres spenstig og utfordrende ut. Nå så jeg for meg ei skikkelig skråning.

Vi har også vært på skøytebanen i dag. Og etterpå i akebakken. Artig. Jeg syns det er så gøy å ake. Tror jeg akte mer enn barna...;o)

*Fnis* Så bratt er det dog ikke, men nok til at det kjennes godt når man går på skøyter og isen er god. :o)

Annonse

JA! Det er kjempegøy! Vi har fått helt "dilla" vi. Nå er ungene nesten lei, for foreldrene maser om å gå på skøyter hele tiden.... ;)

Mine er 5 og 7 og de har blitt ganske flinke, særlig 7 åringen. Hun slår mutter'n i kappløp, i hvert fall :) For ikke å snakke om hockey!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...