Gå til innhold

Sjeling hos små barn

Anbefalte innlegg

Jeg blir helt målløs over at leger og helsesøstre tør uttale seg om ting de tydeligvis har null peiling på!! Ahhrrrggg!!! Jeg kjenner jeg koker innvendig :-(((

Nevøen min skjelte mer og mer etterhvert som han vokste. På helsestasjonen fikk de bare beskjed om å se det an. Først når han var fire år gammel ble det tatt affære og han ble sendt til spesialist. Spesialisten var utrolig opptatt av at barn som skjeler helst bør begynne med lapp innen toårsalderen! Etter den tid er det mye vanskeligere å "reparere" synsfeilen.

Ta kontakt med lege/helsesøster igjen og krev å få komme til spesialist snarest!!

Fortsetter under...

ringerikskringla

vi har ei datter på 3,5 år nå og hun har hatt sjeling siden hun ble født.på 1 års kontroll ble hun henvist til øyelege og han sendte henne videre til nærmeste sykehus som har spesialister på dette.

nå har vi vært der 2-3 ganger året siden da og om 1 års tid skal hun oppereres.

vi fikk beskjed om att 95 %av barn som sjeler så mye som henn har nedsatt syn,men vår datter er heldigvis motsatt.

hun har kjempe syn så de oppererer så det ikke skal bli mobbing senere i livet.

hun bruker lapp en time om dagen i tillegg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...