Gå til innhold

engstelig for leukemi

Anbefalte innlegg

Min datter på 8 år har nettopp gått gjennom en virusinfeksjon, hun fikk da blodutredelser i ansiktet i forbindelse med oppkast, dette får hun hver gang hun kaster opp.

I tillegg har hun en kul under den ene brystvorten, som hun har hatt nå i ca 4 uker.Hun er til utredning hos lege, og har tatt blodprøver som viser at leukocyttene er 3.0 og neutrofile på 0.8, dette er under grensa.

Blir litt beymret med tanke på leukemi, trombocyttene er på 256, altså normale.Asat var forhøyet på 42.

Kan dette være et tegn på at noe er galt ,eller kan det være andre årsaker?

Hun skal ta nye blodprøver snart p.g.a dette.

Hva tror barnelegen om dette, ut i fra mine opplysninger?

Da med tanke på leukemi?

Greit å kanskje bli litt beroliget, hvis det kan være andre årsaker til disse lave hvite.

En lege har sett og kjent på kulen og mente det var en ufarlig kjertel, men det er disse hvite blodlegemene jeg er litt redd for.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268232-engstelig-for-leukemi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...