Gå til innhold

Er en str smule frustrert og lei jeg...

Anbefalte innlegg

michel1365380617

For dægen døtte kor denne ventinga drege ut!! Er så vannvittig lei og gråter for ingen ting n. Til å med når gode venner får beskjed om å oppdatere papirene sine... Sorry for det kjære snuppa!!! Men nå har jeg tatt å skrudd ned alle kjøkkenskapa mine, fått ut det som var inn i de, og gjort klar til å pusse opp litt...

Så det skal jeg kose meg mednå når mannen er vekke i 14 dager på jobb...

Men nå burde jeg vel egentlig legge meg.............

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268296-er-en-str-smule-frustrert-og-lei-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan!

Ville bare gi deg en trøsteklem og si at du er ikke alene om slike følerser.....

Har selv ventet i snart 7 månder(bogota) og skjer det ikke noe nå snart så blir jeg steike sprø.....gråter for den minste ting....

Men kjøkkeninnredningen får fåreløpig stå i ro her i huset;)....

Håper det blir vår tur snart også.

Ps. har ikke mindre en to veninner som har fått barn før oss og det ER tøft, så den følelsen kjenner jeg godt(men jeg unner dem det jo for alt i verden...)...

Heisan!

Ville bare gi deg en trøsteklem og si at du er ikke alene om slike følerser.....

Har selv ventet i snart 7 månder(bogota) og skjer det ikke noe nå snart så blir jeg steike sprø.....gråter for den minste ting....

Men kjøkkeninnredningen får fåreløpig stå i ro her i huset;)....

Håper det blir vår tur snart også.

Ps. har ikke mindre en to veninner som har fått barn før oss og det ER tøft, så den følelsen kjenner jeg godt(men jeg unner dem det jo for alt i verden...)...

Godt å høre at det ikke er bare jeg som er rar....vel ikke rar, men jeg lurer noen ganger på

om jeg er på vei til å bli gal. Jeg er sur, sint og agresiv.

Vi hadde LID i Kina i slutten av nov 2005. Da var ventetiden på ca 12/ 13 mnd.

Nå stiger den med en måned for hver annen måned.

Har trodd at vi kunne få en tildeling i slutten av april, men håpet på slutten av mars.

Etter en telefon til adopsjonsforeningen vet jeg at det ikke blir noe tildeling før mai/juni. Jeg synes det er kjempeslitsomt.

Selv om vi venter på noe positivt, så skjer det noe inni meg som jeg ikke har kontroll over...nemlig dette sinnet.

Huff, jeg forstår deg godt jeg!! Jeg må innrømme at det ikke var bare lett å glede seg på andres vegne på slutten av ventetiden. Men jeg visste jo heldigvis at det var det stor forståelse for :-)

Men nå må det virkelig være deres tur snart!!!!

Stoooooor trøsteklem fra meg, som skvetter hver gang det piper i mobilen, for jeg håper det er du som kommer med et gledeshyl :-D

Hei min kjære venn !

Forstår deg godt jeg. Har grått mange tårer denne ventetiden. Når fam. medlemmer har fått barn på løpende bånd og når venner har fått tildeling og gode nyheter..

Det er jo bare fordi det er så vanskelig å vente på skatten vår. Uvissheten er det verste.

Håper jeg snart får høre gode nyheter fra dere og resten av Colombia gjengen, Samt min gode venn Makjac :)

Hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...