Gå til innhold

Narkose og amming

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest det går bra

Ja, etter en stund. Kusinen min måtte opereres, hun brukte ukene på forhånd til å pumpe opp et lite lager, og så pumpet hun og kastet melken etter operasjonen, til narkosen var ute av kroppen.

Jeg husker ikke hvor lenge det var, men hun lå inne et par dager etter operasjonen også, så da ble det lenger tid pappaen ga flaske.

Legen vet hvor lenge medisinen som brukes går over i melken.

Be om hjelp fra helsestasjon eller ammehjelp hvis du trenger hjelp til å vite hvordan du skal pumpe / pappaen skal øve på å gi flaske osv, hvis dere ikke allerede har rutine på dette.

Du kan få nesespray på resept som gjør det lettere å pumpe, og du kan leie elektrisk pumpe på apotek, babyshop, sykehus, plesner osv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268307-narkose-og-amming/#findComment-2167965
Del på andre sider

Gjest det går bra

Ja, etter en stund. Kusinen min måtte opereres, hun brukte ukene på forhånd til å pumpe opp et lite lager, og så pumpet hun og kastet melken etter operasjonen, til narkosen var ute av kroppen.

Jeg husker ikke hvor lenge det var, men hun lå inne et par dager etter operasjonen også, så da ble det lenger tid pappaen ga flaske.

Legen vet hvor lenge medisinen som brukes går over i melken.

Be om hjelp fra helsestasjon eller ammehjelp hvis du trenger hjelp til å vite hvordan du skal pumpe / pappaen skal øve på å gi flaske osv, hvis dere ikke allerede har rutine på dette.

Du kan få nesespray på resept som gjør det lettere å pumpe, og du kan leie elektrisk pumpe på apotek, babyshop, sykehus, plesner osv.

Hvis hun ikke er bitteliten, kan dere jo gi erstatning dette døgnet også, og så pumper du noen ganger (og kaster melken) for å få vekk spreng og holde produksjonen oppe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268307-narkose-og-amming/#findComment-2167967
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...