Gå til innhold

Går du fra bilen med nøklene i?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

LOL!!

Jeg holder normalt godt rede på nøklene, og i bilen tror jeg aldri jeg har glemt dem igjen.

Men det har hendt noen ganger at jeg har glemt igjen nøklene i husdøra. De fleste gangene har da husbonden kommet hjem etter meg, og tar da med seg nøklene inn.

Men jeg husker en morgen jeg lette som en gal etter de forbaskede nøklene, for til slutt å bestemme meg for at jeg bare fikk ta reservenøkkelen. Da jeg lukket døra så jeg knippet gitt! ;-) Litt komisk at vi attpåtil hadde låst døra fra innsida om natta for å holde ubudne gjester ute;-)

Hehe, her en dag kom en nabo (vi bor i blokk) og ringte på døra vår. Han hadde luftet hunden og fant nøkkelknippet mitt i den felles utgangsdøra da han skulle inn.. Jeg hadde ikke savnet knippet engang. Det jeg var mest forundret over var hvordan han hadde ressonert seg fram til at det var mitt? Står jo ikke navn på knippet.. Hyggelig med greie naboer da!

Et par ganger har jeg kommet hjem til tom leilighet med ulåst dør etter jobb - og nei, det er ikke sønnen min som glemmer å låse. Han husker det alltid. Mannen min derimot.. *fnis*

Hehe, her en dag kom en nabo (vi bor i blokk) og ringte på døra vår. Han hadde luftet hunden og fant nøkkelknippet mitt i den felles utgangsdøra da han skulle inn.. Jeg hadde ikke savnet knippet engang. Det jeg var mest forundret over var hvordan han hadde ressonert seg fram til at det var mitt? Står jo ikke navn på knippet.. Hyggelig med greie naboer da!

Et par ganger har jeg kommet hjem til tom leilighet med ulåst dør etter jobb - og nei, det er ikke sønnen min som glemmer å låse. Han husker det alltid. Mannen min derimot.. *fnis*

He he.

Mannen min glemte ikke bare å låse en gang i vår forrige bolig, men attpåtil å LUKKE døra!! :-D

Jeg kom hjem først (hadde ikke barn da), og så åpen dør og mrøkt hus! Skal si jeg ble litt engstelig og ropte forsiktige "halloo" inn i huset før jeg gikk inn og sjekket alle rom.

Heldigvis bodde vi da innerst i en blindvei, og uten innsyn til inngangsdøra for andre enn postmannen;-)

He he.

Mannen min glemte ikke bare å låse en gang i vår forrige bolig, men attpåtil å LUKKE døra!! :-D

Jeg kom hjem først (hadde ikke barn da), og så åpen dør og mrøkt hus! Skal si jeg ble litt engstelig og ropte forsiktige "halloo" inn i huset før jeg gikk inn og sjekket alle rom.

Heldigvis bodde vi da innerst i en blindvei, og uten innsyn til inngangsdøra for andre enn postmannen;-)

*ler*

Nesten rart at man ikke har blitt rundstjålet noen gang. Litt flaks er godt å ha med seg i livet når man er så til de grader distré :oD

Samme her. Eller jeg låser bilen, men glemmer nøklene i bildøra :-).

Men ungene husker jeg å ta med meg da! :-)

Det er dog det viktigste! :-)

Husker en historie jeg leste for noen år siden, som helt utrolig nok gikk kjempebra, uten en skramme på barnet:

En distré far satte babystolen med babyen i oppå biltaket mens han strekte seg inn for å feste fast det eldste barnet i sitt sete. Deretter kjørte han avgårde... Men babyen ble beskyttet av babystolen, og kom helt uskadet fra det.

Jeg har kjørt avgårde med drikkeflaske på taket et par ganger, etter å ha spent fast barn i setet, men tenk å glemme en hel baby, da!!

Annonse

Det er dog det viktigste! :-)

Husker en historie jeg leste for noen år siden, som helt utrolig nok gikk kjempebra, uten en skramme på barnet:

En distré far satte babystolen med babyen i oppå biltaket mens han strekte seg inn for å feste fast det eldste barnet i sitt sete. Deretter kjørte han avgårde... Men babyen ble beskyttet av babystolen, og kom helt uskadet fra det.

Jeg har kjørt avgårde med drikkeflaske på taket et par ganger, etter å ha spent fast barn i setet, men tenk å glemme en hel baby, da!!

Å kjære vene!! For en idé uansett da, å sette babyen i bilstolen oppå taket??

Jeg hadde for vane å glemme ting på taket før,(aldri barna mine da) bl.a et kaffebeger som jeg kom på da det plutselig begynte å renne kaffe nedover frontruta...

En annen gang var det capsen til sønnen min. Det var sommer og jeg hadde vinduene nede. I et lyskryss kom plutselig en motorsyklist seilende opp på siden, plukker ned capsen fra taket, rekker meg den gjennom vinduet - og durer videre ;o)

Å kjære vene!! For en idé uansett da, å sette babyen i bilstolen oppå taket??

Jeg hadde for vane å glemme ting på taket før,(aldri barna mine da) bl.a et kaffebeger som jeg kom på da det plutselig begynte å renne kaffe nedover frontruta...

En annen gang var det capsen til sønnen min. Det var sommer og jeg hadde vinduene nede. I et lyskryss kom plutselig en motorsyklist seilende opp på siden, plukker ned capsen fra taket, rekker meg den gjennom vinduet - og durer videre ;o)

Nei, jeg fatter ikke at han i det hele tatt kom på å sette fra seg babyen der.

Men småting som du har i hånda er lett å sette fra seg i distraksjon.

*LOL* til historien med motorsyklisten!! Tenker du ble litt paff! :-D

Nei, jeg fatter ikke at han i det hele tatt kom på å sette fra seg babyen der.

Men småting som du har i hånda er lett å sette fra seg i distraksjon.

*LOL* til historien med motorsyklisten!! Tenker du ble litt paff! :-D

Hehe, ja.. jeg rakk ikke si takk engang før han var vekk :oD

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...