Gå til innhold

For 6 år siden ble vi foreldre!

Anbefalte innlegg

En tirsdag for nøyaktig seks år siden ble vi foredre for første gang. Vi hadde hatt tulla vår i to døgn når vi endelig skrev under på papierene og jeg glemmer selvfølgelig aldri ordene på stotrende engelsk "now she is official yours" Da kom tårene, og vi var offisielt blitt foreldre til den flotteste jenta fra Kina.

Vi har ettterpå vært heldig å få en fantastisk datter til - så vi har flaks, tenkt å få de to nydeligste jentene fra hele Kina:-))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268343-for-6-%C3%A5r-siden-ble-vi-foreldre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og med tanke på hvor mange mennesker og dermed også jenter det er i/ fra Kina, så har dere jammen vært heldige :-) Gratulerer.

Vi forteller alltid storesøster her at jordmor ble sååå forundret da storesøster ble født, for då stirret jordmor på henne og på oss og sa at jammen i meg hadde ikke pappa og jeg fått den fineste babyen hun noensinne hadde sett. Så pappa og jeg vant hele babykonkurransen vi! ;-)

Gjest ei anna kinesermor

"Vi har ettterpå vært heldig å få en fantastisk datter til - så vi har flaks, tenkt å få de to nydeligste jentene fra hele Kina:-)) "

Beklager å måtte si det, men her tar du nok grundig feil. Den flotteste jenta fra hele Kina har vi fått! Det er mulig du har nr. 2 og 3, men den flotteste er vår! :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...