Gå til innhold

Lillesøster har brukket kragebeinet

Anbefalte innlegg

Hun tryna ned fra sofaen hjemme hos pappaen i ettermiddag. På legevakta kunne de konstatere kragebeinsbrudd. Bruddet så heldigvis greit ut og legen mente det kom til å gro fint av seg sjøl.

Stakkars lille jenta mi har visst ganske vondt.

Ikke kult å ikke ha kontroll på situasjonen sjøl nå. Eneste trøsten er at jeg veit at eksen er flink og passer godt på henne (selv om jeg kan si mye rart om han, er jeg sikker på det). Men jeg skulle gjerne hatt henne hos meg likevel... *sukk*

(Storebror kom på overnattingsbesøk til meg slik at han skulle slippe å være med på legevakta. Han var storfornøyd. *s*)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268421-lilles%C3%B8ster-har-brukket-kragebeinet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest annlovinda

Uffda, stakkars lille jenta. Å brekke kragebeinet er vondt, så skjønner godt at hun ikke har det så godt nå.

Og skjønner utmerket godt at du gjerne vil ha lillejenta hos deg når noe slikt har skjedd, greit å være der da. Men godt du vet at pappaen er flink med barna slik at du vet at hun blir godt passet på.

God bedring til lille jenta di.

Annonse

Åh, ting skjer så fort med de små. Bra du er trygg på av hun har det bra, da, selv om jeg skjønner at du skulle vært sammen henne nå.

God bedring til snuppa di (og en klem til deg)!

Takk for klem, Flystripa. :) (har du forresten laga pizzaen min ennå?)

Uffda, stakkars lille jenta. Å brekke kragebeinet er vondt, så skjønner godt at hun ikke har det så godt nå.

Og skjønner utmerket godt at du gjerne vil ha lillejenta hos deg når noe slikt har skjedd, greit å være der da. Men godt du vet at pappaen er flink med barna slik at du vet at hun blir godt passet på.

God bedring til lille jenta di.

Tusen takk!:)

Gjest Persille

Takk, Persille. :)

Inga orsak!

Jeg har vært så "heldig" at hun har hatt alle de alvorlige sykdommene mens hun har vært her, og bare mindre uhell hos ham - så jeg har hatt nesten full kontroll.

Og heldigvis ringer han alltid på vei til legevakten og spør om jeg vil være med, så jeg får alltid beskjed :)

Du skal se det går HELT fint med henne!

Inga orsak!

Jeg har vært så "heldig" at hun har hatt alle de alvorlige sykdommene mens hun har vært her, og bare mindre uhell hos ham - så jeg har hatt nesten full kontroll.

Og heldigvis ringer han alltid på vei til legevakten og spør om jeg vil være med, så jeg får alltid beskjed :)

Du skal se det går HELT fint med henne!

Det går nok veldig bra. Jeg er nok litt kontrollfreak. ;)

Annonse

Stakkars lille gull! Jeg forstår godt at du føler for å være hos henne nå. Men han passer på ja,pappaen :) Og så har vi telefon i vår moderne tid :) Håper det leges fort!

Ja, er det aldri så galt at det ikke er godt for noe - vi har klart å snakke sammen på telefon hele tre ganger i dag - og det i en høflig tone. ;)

Jenta måtte jo ha kjempeuflaks da. Stakkars, stakkars deg også. Men det er jo bra at du og pappaen har snakket høfflig sammen da. Foresten ville du ikke hatt det noe godt hvis det skjedde sammen med deg heller, tror du vel? Håper det gikk fint i natt og at bruddet gror fort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...