Gå til innhold

Lillesøster har brukket kragebeinet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jenta måtte jo ha kjempeuflaks da. Stakkars, stakkars deg også. Men det er jo bra at du og pappaen har snakket høfflig sammen da. Foresten ville du ikke hatt det noe godt hvis det skjedde sammen med deg heller, tror du vel? Håper det gikk fint i natt og at bruddet gror fort.

Takk :)

Stakkars lita! Nabojenta vår knakk kragbenet en sommer. Det var vondt, men det gikk ganske fort over. Hun brukte et spesielt fatle til å holde armen i ro. Tror hun følte trygghet i å ha det på.

Hun har fått sånn fatle, ja. Så får vi bare håpe det gror fort og greit. :)

Uff da. Hun kommer sikkert til å ha vondt i det hun legger seg ned og setter seg opp, det hadde i alle fall jeg da jeg brakk kragebeinet som 12-åring. Men på småunger gror det jo i rekordfart så det tar ikke mange ukene før hun er i full fart igjen skal du se. :o)

Hun har fått sånn fatle, ja. Så får vi bare håpe det gror fort og greit. :)

Nabojenta fikk mindre vondt etter ei lita uke. Og da hun tok av fatlet - var det etter 3 uker tro - så var hun helt fin. Hun var forresten 5,5 år gammel.

Uff da. Hun kommer sikkert til å ha vondt i det hun legger seg ned og setter seg opp, det hadde i alle fall jeg da jeg brakk kragebeinet som 12-åring. Men på småunger gror det jo i rekordfart så det tar ikke mange ukene før hun er i full fart igjen skal du se. :o)

Håper det. :)

Annonse

Nabojenta fikk mindre vondt etter ei lita uke. Og da hun tok av fatlet - var det etter 3 uker tro - så var hun helt fin. Hun var forresten 5,5 år gammel.

Så bra å høre, jubalong! :) Hun har jo akkurat fyllt 3, så jeg håper det skal gå fort for henne også. :)

Minstemann brakk kragebeinet i fjor, tre år gammel.

Han fikk ikke fatle, men gikk med armen i ro sjøl. Det var vondt å bevege den, men for øvrig var han i overraskende bra form.

Han fant sjøl ut hva han kunne og ikke kunne bruke armen til.

Det var vondt å legge seg ned og sette seg opp fra senga, så det måtte litt overtalelse og hjelp til de første dagene.

Han trengte rolige dager hjemme i to uker.

Vi fikk ikke tatt av han genseren han hadde på før etter en uke. Trengte jakker m glidelås uttapå.

Minstemann brakk kragebeinet i fjor, tre år gammel.

Han fikk ikke fatle, men gikk med armen i ro sjøl. Det var vondt å bevege den, men for øvrig var han i overraskende bra form.

Han fant sjøl ut hva han kunne og ikke kunne bruke armen til.

Det var vondt å legge seg ned og sette seg opp fra senga, så det måtte litt overtalelse og hjelp til de første dagene.

Han trengte rolige dager hjemme i to uker.

Vi fikk ikke tatt av han genseren han hadde på før etter en uke. Trengte jakker m glidelås uttapå.

Takk for tips om glidlås... ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...