Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hadde tenkt meg på treningssenteret i dag, og ha minstemann på 16 mnd i barnepass der.

Men, han er skikkelig forkjølet. Snørrete og hoster. Han har ingen feber.

Hadde han gått i barnehage hadde jeg holdt ham hjemme.

Men 1 time på barnepass er jo ikke all verden. Og formen hans er i grunnen bra.

Bør jeg holde ham hjemme fra barnepassen også? Jeg tenker da litt på evt. smitte. Samtidig så er det sjelden så mange barn der.

Uff, ble så usikker nå.

Det er lenge siden jeg har fått trent, så jeg burde absolutt.

Noen synspunkter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268441-et-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke dra dit mens han alikevel skal sove, da? Så kan han sove i vogna på barnepassen mens du får trent? :)

Det er barnepass bare mellom 9.30 og 11.30. Og minsten legger seg ca. 11.30, så det går beklageligvis ikke. (Bor på en liten plass, skjønner du :()

Men han fikk feber etter at jeg hadde sjekket ham første gangen, så vi er hjemme.

Satser på at han er i bedre form på fredag. Kanskje jeg får trent litt da.

Annonse

Jeg hadde blitt småsur om jeg skulle plassert en frisk unge på en slik barnepass og en av de andre ungene hadde vært sylte forkjøla. Ikke nødvendig å smitte alle de andre mener nå jeg.

Det var det jeg også tenkte litt på. Jeg hadde heller ikke likt å plassere min friske gutt der også var det en kjempeforkjølet unge der i tillegg.

Nå fikk nå minstemann feber, så vi ble hjemme uansett. Men jeg helte sterkt i mot den samme løsningen som deg.

Det er barnepass bare mellom 9.30 og 11.30. Og minsten legger seg ca. 11.30, så det går beklageligvis ikke. (Bor på en liten plass, skjønner du :()

Men han fikk feber etter at jeg hadde sjekket ham første gangen, så vi er hjemme.

Satser på at han er i bedre form på fredag. Kanskje jeg får trent litt da.

Hvis han tåler å bli tatt med ut i vognen (passelig påkledd/i pose selvsagt), så får du jo litt trening om du får gått en (lang) tur i godt tempo? Eller kanskje han bør være inne hvis han har feber...

Hvis han tåler å bli tatt med ut i vognen (passelig påkledd/i pose selvsagt), så får du jo litt trening om du får gått en (lang) tur i godt tempo? Eller kanskje han bør være inne hvis han har feber...

Det hadde nok vært et godt alternativ bortsett fra at jeg ikke får lov til å gå noe særlig for tiden pga føttene mine. Og det er så leit, for jeg elsker å gå turer...

Håper det ordner seg snart.

Det hadde nok vært et godt alternativ bortsett fra at jeg ikke får lov til å gå noe særlig for tiden pga føttene mine. Og det er så leit, for jeg elsker å gå turer...

Håper det ordner seg snart.

Huff ja, da var jo ikke det noe godt alternativ. Turer er ikke alltid så bra for meg heller, får vondt i hæler og ankler.

Det beste jeg kan drive med er bassengtrening :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...