Gå til innhold

Hvilken lyd synes du er den værste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skraping av bestikk på tallerkenen (kjenner det gjennom marg og bein når jeg lager lyden sjøl).

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

2

• Hatsumomo

2

• pekkaline

2

• keinstein

2

Mest aktive i denne tråden

Caloni Makaroni
Skrevet

Lyden av det boret tannlegen bruker når hun tar tannsten.

Huh? På meg har tannlegen bare skrapet tannsten, aldri borret. Men det er en grusom lyd og følelse, at de driver og pirker på den måten *grøsse*

Gjest desimal
Skrevet

Skraping av bestikk på tallerkenen (kjenner det gjennom marg og bein når jeg lager lyden sjøl).

Jepp, enig der, spesielt ille når man lager lyden selv

Gjest desimal
Skrevet

Når man smatter når man spiser.

Jeg kan drepe i det øyeblikket.

Eksen min var helt klikkbert på det området. Vi hadde få hyggelige måltider da jeg ikke helt visste åssen jeg skulle tygge maten min uten å få kjeft.

Gjest desimal
Skrevet

Å høre Maria Mena synge.

Liker du å høre deg selv synge da? På opptak f,eks?

Skrevet

Uten TVIL negler over en tavle! Urrrrrk, klarer nesten ikke å skrive det engang. :P

*fryyyyse*

Gjest desimal
Skrevet

Uten TVIL negler over en tavle! Urrrrrk, klarer nesten ikke å skrive det engang. :P

*skraaaaaaap* Usj, ja, ekkelt!

Gjest desimal
Skrevet

Snorking er det verste jeg vet, blir gal av å høre på.

Enig der,selv bare bittelitt snorking kan en bli gal av. Og ørepropper med dyne og pute uttapå hjelper ikke, lyden går igjennom!!

Skrevet

Den aller, aller verste lyden jeg vet er store kjøretøy som kjører fort med kjettinger på hjulene på steder der det også er bar asfalt. Den lyden er så ille at den kan få meg til å tilte fullstendig! Den er så jævlig at det gjør vondt langt inn i ryggmargen, og jeg får lyst til å kaste stein gjennom frontruta på idioten som utsetter meg for sånt. Pføy!

Skrevet

Eksen min var helt klikkbert på det området. Vi hadde få hyggelige måltider da jeg ikke helt visste åssen jeg skulle tygge maten min uten å få kjeft.

Så lenge man tygger med kjeften igjen, så smatter man jo ikke.

Skrevet

Ta en glassbit og skjær mot glass, og du ser bare hæla mine etter det.

Skrevet

Når man smatter når man spiser.

Jeg kan drepe i det øyeblikket.

De som smatter kan risikere å miste lemmer eller hode.

Skrevet

Mye av det på listen er vonde lyder, men vondest for meg sånn i privaten, er når folk krøller med papir og chipsposer! Forferdelig! Får frysninger :)

Gjest desimal
Skrevet

Så lenge man tygger med kjeften igjen, så smatter man jo ikke.

Men det kommer lyd da også, noe han ikke tålte.

Gjest Princess Peach
Skrevet

*fryyyyse*

Uuuush! Må nesten alltid klore neglene mot et ikke-ekkelt materiale etter å ha hørt den lyden eller snakket om den. Får helt noia, kjenner det helt inn til beinet, på en måte.

Like ekkelt er å ta på keramikk/terrakotta. Det går bare ikke an, får lyst til å spy!

Gjest desimal
Skrevet

Huh? På meg har tannlegen bare skrapet tannsten, aldri borret. Men det er en grusom lyd og følelse, at de driver og pirker på den måten *grøsse*

Jeg er alltid redd de skal bomme og kjøre pirkeren langt inn i tannkjøttet mitt.

Gjest desimal
Skrevet

Mye av det på listen er vonde lyder, men vondest for meg sånn i privaten, er når folk krøller med papir og chipsposer! Forferdelig! Får frysninger :)

Hvordan går det med deg i en kinosal da?

Gjest innih....
Skrevet

Det er en lyd som må egne seg bra til tortur :) Lyden går liksom ikke inn i ørene, men rett fra munnhulen og opp i hjernen. Fælt!

Skrevet

Hei, unnskyld at jeg bryter inn her... Men jeg trodde at du var døv, Togli? Eller blander jeg deg med en annen?

laguna1365380434
Skrevet

Den aller, aller verste lyden jeg vet er store kjøretøy som kjører fort med kjettinger på hjulene på steder der det også er bar asfalt. Den lyden er så ille at den kan få meg til å tilte fullstendig! Den er så jævlig at det gjør vondt langt inn i ryggmargen, og jeg får lyst til å kaste stein gjennom frontruta på idioten som utsetter meg for sånt. Pføy!

Enig. Det er en skikkelig kjip lyd.

Negler på tavle og kritt som brekker er heller ikke bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...