Gjest togli Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Skraping av bestikk på tallerkenen (kjenner det gjennom marg og bein når jeg lager lyden sjøl). 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Lyden av det boret tannlegen bruker når hun tar tannsten. Huh? På meg har tannlegen bare skrapet tannsten, aldri borret. Men det er en grusom lyd og følelse, at de driver og pirker på den måten *grøsse* 0 Siter
Gjest desimal Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Skraping av bestikk på tallerkenen (kjenner det gjennom marg og bein når jeg lager lyden sjøl). Jepp, enig der, spesielt ille når man lager lyden selv 0 Siter
Gjest desimal Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Når man smatter når man spiser. Jeg kan drepe i det øyeblikket. Eksen min var helt klikkbert på det området. Vi hadde få hyggelige måltider da jeg ikke helt visste åssen jeg skulle tygge maten min uten å få kjeft. 0 Siter
Gjest desimal Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Å høre Maria Mena synge. Liker du å høre deg selv synge da? På opptak f,eks? 0 Siter
org Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Uten TVIL negler over en tavle! Urrrrrk, klarer nesten ikke å skrive det engang. *fryyyyse* 0 Siter
Gjest desimal Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Uten TVIL negler over en tavle! Urrrrrk, klarer nesten ikke å skrive det engang. *skraaaaaaap* Usj, ja, ekkelt! 0 Siter
Gjest desimal Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Snorking er det verste jeg vet, blir gal av å høre på. Enig der,selv bare bittelitt snorking kan en bli gal av. Og ørepropper med dyne og pute uttapå hjelper ikke, lyden går igjennom!! 0 Siter
tonie Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Den aller, aller verste lyden jeg vet er store kjøretøy som kjører fort med kjettinger på hjulene på steder der det også er bar asfalt. Den lyden er så ille at den kan få meg til å tilte fullstendig! Den er så jævlig at det gjør vondt langt inn i ryggmargen, og jeg får lyst til å kaste stein gjennom frontruta på idioten som utsetter meg for sånt. Pføy! 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Eksen min var helt klikkbert på det området. Vi hadde få hyggelige måltider da jeg ikke helt visste åssen jeg skulle tygge maten min uten å få kjeft. Så lenge man tygger med kjeften igjen, så smatter man jo ikke. 0 Siter
keinstein Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Ta en glassbit og skjær mot glass, og du ser bare hæla mine etter det. 0 Siter
keinstein Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Når man smatter når man spiser. Jeg kan drepe i det øyeblikket. De som smatter kan risikere å miste lemmer eller hode. 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Mye av det på listen er vonde lyder, men vondest for meg sånn i privaten, er når folk krøller med papir og chipsposer! Forferdelig! Får frysninger 0 Siter
Gjest desimal Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Så lenge man tygger med kjeften igjen, så smatter man jo ikke. Men det kommer lyd da også, noe han ikke tålte. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 *fryyyyse* Uuuush! Må nesten alltid klore neglene mot et ikke-ekkelt materiale etter å ha hørt den lyden eller snakket om den. Får helt noia, kjenner det helt inn til beinet, på en måte. Like ekkelt er å ta på keramikk/terrakotta. Det går bare ikke an, får lyst til å spy! 0 Siter
Gjest desimal Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Huh? På meg har tannlegen bare skrapet tannsten, aldri borret. Men det er en grusom lyd og følelse, at de driver og pirker på den måten *grøsse* Jeg er alltid redd de skal bomme og kjøre pirkeren langt inn i tannkjøttet mitt. 0 Siter
Gjest desimal Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 Mye av det på listen er vonde lyder, men vondest for meg sånn i privaten, er når folk krøller med papir og chipsposer! Forferdelig! Får frysninger Hvordan går det med deg i en kinosal da? 0 Siter
Gjest innih.... Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Huh? På meg har tannlegen bare skrapet tannsten, aldri borret. Men det er en grusom lyd og følelse, at de driver og pirker på den måten *grøsse* Det er en lyd som må egne seg bra til tortur Lyden går liksom ikke inn i ørene, men rett fra munnhulen og opp i hjernen. Fælt! 0 Siter
Luska Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Skraping av bestikk på tallerkenen (kjenner det gjennom marg og bein når jeg lager lyden sjøl). Hei, unnskyld at jeg bryter inn her... Men jeg trodde at du var døv, Togli? Eller blander jeg deg med en annen? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Den aller, aller verste lyden jeg vet er store kjøretøy som kjører fort med kjettinger på hjulene på steder der det også er bar asfalt. Den lyden er så ille at den kan få meg til å tilte fullstendig! Den er så jævlig at det gjør vondt langt inn i ryggmargen, og jeg får lyst til å kaste stein gjennom frontruta på idioten som utsetter meg for sånt. Pføy! Enig. Det er en skikkelig kjip lyd. Negler på tavle og kritt som brekker er heller ikke bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.