pekkaline Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Hvordan går det med deg i en kinosal da? Er ikke mye på kino Det verste er julaften..... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Hei, unnskyld at jeg bryter inn her... Men jeg trodde at du var døv, Togli? Eller blander jeg deg med en annen? Neida, stemmer det. Jeg "kjenner" likevel lyden når jeg selv skraper i tallerkenen. Putter du sov-i-ro i øra og skraper, så kjenner du nok den skjærende følelsen/lyden, tror jeg? *frysninger* 0 Siter
Luska Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Neida, stemmer det. Jeg "kjenner" likevel lyden når jeg selv skraper i tallerkenen. Putter du sov-i-ro i øra og skraper, så kjenner du nok den skjærende følelsen/lyden, tror jeg? *frysninger* Ok, takk for svar. ) 0 Siter
tonie Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Enig. Det er en skikkelig kjip lyd. Negler på tavle og kritt som brekker er heller ikke bra. Uæææh, helt klart grusomme! *grøsser* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.