Gå til innhold

Fremdeles oppkast *lei*

Anbefalte innlegg

Takk for linker.

Jeg har blandet eplejuice og farris til han. Han drikker med sugerør, det er stor stas når han får velge farge selv :o)

Jeg har akkurat lokket i han noen potetskruer. Han er blitt så stor nå, at han skjønner at når han spiser så kaster han opp, så da vil han helst ikke spise.

Jeg har forresten enda ikke blitt smittet. Jeg håper jeg klarer og holde meg unna. Vasker med sprit og bruker hansker.

Kjempebra at du klarer å holde deg frisk!

Sist jeg hadde omganssyke selv spiste jeg kun loff (uten skorpe!) med litt eplemos på. (Eplemos med litt mindre sukker, den til Nora). Det tålte jeg når jeg først kunne spise litt, og det var friskt og godt.

Tror potetskruer og sånt lett kan bli for fett og for krydret? I alle fall for fett, så det blir for hardt for den sarte magen.

Fortsetter under...

Gjest Shira12

Kjempebra at du klarer å holde deg frisk!

Sist jeg hadde omganssyke selv spiste jeg kun loff (uten skorpe!) med litt eplemos på. (Eplemos med litt mindre sukker, den til Nora). Det tålte jeg når jeg først kunne spise litt, og det var friskt og godt.

Tror potetskruer og sånt lett kan bli for fett og for krydret? I alle fall for fett, så det blir for hardt for den sarte magen.

Jeg prøver og friste med loff her, men sta er han, he he kan han slekte på meg der kanskje? ;o)

Det er saltet jeg tenkter på med potetskruene. Når jeg ikke får lov og spise (faste i dagesvis til diverse undersøkelser) så maser de fælt om at jeg må ha søtt, og salt.

Men det er kanskje for fett ja. Så langt har det gått bra, men det gjorde det jo i går også, helt til det plutselig ikke gikk bra lengre.

Gjest Shira12

Det kan hende at magen har kommet helt i ubalanse. Hadde en lang oppkastperiode datteren min i fjor, og fikk da råd fra legen om å gi litt biolaprodukter. Det hjalp faktisk, men kan jo ha vært tilfeldig.God bedring

Gode bakterier er jo bra, om man er litt i ubalanse. Skal kjøpe biola til han, takk for tips.

Uff, stakkars dere! La ham drikke bittesmå slurker om gangen, la det gå nesten en halvtime mellom hver slurk. Vi har brukt en blanding av farris og eplejuice, og det er Ok å drikke.

Vi kom oss heldigvis avgårde på ferie mandag. Det ble med den ene ekstra gangen guttungen kastet opp søndag kveld - men jeg og mannen min var litt ugne i magen et par dager. Så nå håper jeg vi er over det!

God bedring!!!

Gjest Shira :o)

Uff, stakkars dere! La ham drikke bittesmå slurker om gangen, la det gå nesten en halvtime mellom hver slurk. Vi har brukt en blanding av farris og eplejuice, og det er Ok å drikke.

Vi kom oss heldigvis avgårde på ferie mandag. Det ble med den ene ekstra gangen guttungen kastet opp søndag kveld - men jeg og mannen min var litt ugne i magen et par dager. Så nå håper jeg vi er over det!

God bedring!!!

Takk.

Han drikker farris og eplejuice.

Bra dere kom dere avgårde :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...