Gå til innhold

Leker 8 års jentebursdag

Anbefalte innlegg

Gjest i dag er det fest!

Har du morsomme inneleker - gjerne med forklaring - som du kan tipse meg om til dagens bursdagsfest? Det er 12 jenter på 7-8 år så ikke for stort aktivitetsnivå på lekene er du grei ;o) Vi har vært gjennom danseleken, Bro bro brille, Halen på grisen og Flasketuten peker på tidligere. Har du forslag til annen lek enn fisking når de skal få godteposen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268484-leker-8-%C3%A5rs-jentebursdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest i dag er det fest!

Jeg hadde veldig stor suksess med å lage en adjektiv-historie, stor jubel og mye latter. Hadde det i fjor til min datters 7 års dag og jentene fniste og lo og jeg måtte lese historien flere ganger.

Takk den tar jeg + at storesøster har laget en spørrelek! Jeg er forresten også mamma til to jenter fra Kina ;o)

Gjest Dr Grey:o)

Takk den tar jeg + at storesøster har laget en spørrelek! Jeg er forresten også mamma til to jenter fra Kina ;o)

Kunne du gitt meg ett lite utdrag fra historien, jeg er sååå dårlig på sånt, men det hørtes kjempegøy ut:o)

Skal og ha 8 års jentebursdag på lørdag!

Gjest i dag var det fest!

Kunne du gitt meg ett lite utdrag fra historien, jeg er sååå dårlig på sånt, men det hørtes kjempegøy ut:o)

Nå er det litt sent og jeg er helt gåen, men jeg kommer tilbake med en kortversjon av historien. Jeg skjønte etterhvert at den ikke burde vært så lang ... - men det var vellykket. Vi hadde også spørrekonkurranse, om skoleting og filmer, bøker og det var kjempevellykket.

Du kan beskrive bursdagsfesten:

Det var en ... dag da X, som var den ... jenta i klassen / gata, hadde invitert de ... vennene sine i bursdag. Alle kom til det ... huset hvor X tok imot dem sammen med de ... foreldrene og den ... lillebroren.

Osv. Beskriv maten, gavene, kjolene og denslags, og sett inn adjektivene et sted de passer.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...