Gå til innhold

Snart 2-årsdag her i huset...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi hadde ingen barnebursdag før barna fylte 3 år. Det var nok med familiebursdag.

Vi gjorde heller ingen store, fancye ting. Bare hadde kaker og kaffe til gjestene og pakkeåpning for bursdagsbarnet. I tillegg fikk de jo den nesegruse beundringen av familien som de er så glade i :)

Ingenting trenger å organiseres av lek, de små gjestene vil uansett fyke rundt å leke med alt i huset :D

Kake: sjokolademuffins? Godis: Pakke med mini-Smarties + noen seigmenn. Boller (gode boller! Jeg har vært i burdager med forferdelige boller *urk*)

Gjest girasol

Vi samla sammen noen mødre med barn, det hadde ikke så mye å si om det var samme alder og kjønn på barna. Mine venninner med barn liksom :) Og kjørte pølser med brød, grønnsaker med dipp og sjokoladekake. Jeg la ut tegnesaker på bordet, så kunne de tusje og farge rett på papirduken. Etterpå fri lek, og så lekte vi bjørnen sover på et tidspunkt. Koselig bursdag!

Annonse

Jeg har kun bedt familie, + to av mine venninner med barn på litt samme alder og litt sprik.

Svigermor tar med to kaker og jeg håper noen rydder og vasker her først. Så går det vel helt av seg selv med kakespising, pakkeåpning og utforsking av gavene mens vi andre skravler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...