Gå til innhold

Kløe og stikking....

Anbefalte innlegg

Gjest cizz med kløe

Min eldstemann klarte jeg aldri å amme noe særlig, så når jeg nå ammer (med skjold riktignok, men dog...) i vei min 11 dager gamle datter så det står etter, dukker det jo stadig opp spørsmål...

Det jeg lurer mest på nå er: er det vanlig at det stikker og klør i puppene hele tiden mellom måltidene? Noen ganger blir det nesten vondt, men for det meste er det "bare" ubehagelig.

Jeg bruker ammeinnlegg i ull hele tiden, og pumper meg i tillegg til ammingen (ikke etter hver mating, men etter ca annenhver) sånn at jeg får tømt dem skikkelig (etter anbefaling fra ammepoliklinikken).

Så hvorfor klør og stikker det da? Er det bare sånn det er, og jeg må bare bli vant med det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268776-kl%C3%B8e-og-stikking/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...