Gå til innhold

Steder å laste ned filmer?

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg trenger noen steder en kan laste ned fra.

Skrevet

Jeg synes ikke egentlig at vi skal skrive så mye om slike ting. Plutselig blir nettstedene lagt ned og jeg synes det er bedre å ta slike ting på msn.

Det er faktisk ulovlig og vi kan bli tatt, selv om det er liten sjans for det så er det i så fall surt å betale bøter som vi ikke har penger til.

Uansett, det finnes nesten bare et godt nettsted for nordmenn å laste ned filmer og det er piratebay.

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg synes ikke egentlig at vi skal skrive så mye om slike ting. Plutselig blir nettstedene lagt ned og jeg synes det er bedre å ta slike ting på msn.

Det er faktisk ulovlig og vi kan bli tatt, selv om det er liten sjans for det så er det i så fall surt å betale bøter som vi ikke har penger til.

Uansett, det finnes nesten bare et godt nettsted for nordmenn å laste ned filmer og det er piratebay.

Ja, det er ikke helt bra å skrive om det nei. Men jeg prøvde meg nå. Ikke at jeg er ei stor forbruker, bare tenkte noen kanskje.

Takk for det du skrev!

Skrevet

Ja, det er ikke helt bra å skrive om det nei. Men jeg prøvde meg nå. Ikke at jeg er ei stor forbruker, bare tenkte noen kanskje.

Takk for det du skrev!

Gode filmer kan man alltids anbefale vet du ;o)

Gjest Tacomix
Skrevet

Gode filmer kan man alltids anbefale vet du ;o)

Må bare si at et lite smil fra deg nå gjorde meg blid:)!

Hater å ligge her nå!

Håper å finne noen bra filmer.

Caloni Makaroni
Skrevet

Takk for det du skrev!

Det er ikke sikkert det blir så populært hos webbis om man begynner å utveksle slik informasjon i noen særlig stor grad her, nei. Kanskje kommer mpaa og saksøker webbisen vår :o

Gjest Tacomix
Skrevet

Det er ikke sikkert det blir så populært hos webbis om man begynner å utveksle slik informasjon i noen særlig stor grad her, nei. Kanskje kommer mpaa og saksøker webbisen vår :o

Jepp, det jeg tenkte også selv. Men jeg prøvde nå. Ikke fler ganger vet du!

Skrevet

Må bare si at et lite smil fra deg nå gjorde meg blid:)!

Hater å ligge her nå!

Håper å finne noen bra filmer.

Jeg anbefaler fremdeles blood diamond selv om den er ganske skremmende og overhode ikke noen komedie.

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg anbefaler fremdeles blood diamond selv om den er ganske skremmende og overhode ikke noen komedie.

Takk for annbefallingen:)

Tør jeg å se på det alene? hehe. det gjør jeg nok.

Uansett vil jeg ønske deg en fin kveld!

Skrevet

Takk for annbefallingen:)

Tør jeg å se på det alene? hehe. det gjør jeg nok.

Uansett vil jeg ønske deg en fin kveld!

Takk, jeg har begynt å se på Six Feet Under. Så jeg bytter på å dole og se :o)

Du tør å se den alene og Leonardo diCaprio er faktisk barsk i den filmen.

Gjest Tacomix
Skrevet

Takk, jeg har begynt å se på Six Feet Under. Så jeg bytter på å dole og se :o)

Du tør å se den alene og Leonardo diCaprio er faktisk barsk i den filmen.

Tusen takk for infoen. Jeg tør nok å se den filmen ja. Men det får bli i morgen, nå tar jeg kvelden!

Skrevet

Tusen takk for infoen. Jeg tør nok å se den filmen ja. Men det får bli i morgen, nå tar jeg kvelden!

Ta den lille med svensk text så går det fort og så ser du på dataen etterpå :o)

Gjest Tacomix
Skrevet

Kjøp heller....

Ja,

kjøp

er

best.

Men

jeg

orker

ikke

å

stikke

ut!

Gjest kjøp er best
Skrevet

Ja,

kjøp

er

best.

Men

jeg

orker

ikke

å

stikke

ut!

Du kan kjøpe på nettet og få i postkassen.

Gjest Tacomix
Skrevet

Hvor

hen?

Gjest Tacomix
Skrevet

Altså

et

sted

som

er

veldig

billig.

Gjest kjøp er best
Skrevet

Takk:)

Hode

mitt

fungerer

ikke

til

å

tenke

selv;)

Du kan se på play.com og gå inn på fanen "bargains" der det er tilbud. De hadde nettopp serien friends til 12-13 £ som er under tollgrensen. Her må du imidlertid endre valuta til euro for å kunne kjøpe varen, og registreringen er enkel om du har et visakort eller lignende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...