Gjest Tacomix Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Jeg trenger noen steder en kan laste ned fra. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Jeg synes ikke egentlig at vi skal skrive så mye om slike ting. Plutselig blir nettstedene lagt ned og jeg synes det er bedre å ta slike ting på msn. Det er faktisk ulovlig og vi kan bli tatt, selv om det er liten sjans for det så er det i så fall surt å betale bøter som vi ikke har penger til. Uansett, det finnes nesten bare et godt nettsted for nordmenn å laste ned filmer og det er piratebay. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Jeg synes ikke egentlig at vi skal skrive så mye om slike ting. Plutselig blir nettstedene lagt ned og jeg synes det er bedre å ta slike ting på msn. Det er faktisk ulovlig og vi kan bli tatt, selv om det er liten sjans for det så er det i så fall surt å betale bøter som vi ikke har penger til. Uansett, det finnes nesten bare et godt nettsted for nordmenn å laste ned filmer og det er piratebay. Ja, det er ikke helt bra å skrive om det nei. Men jeg prøvde meg nå. Ikke at jeg er ei stor forbruker, bare tenkte noen kanskje. Takk for det du skrev! 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Ja, det er ikke helt bra å skrive om det nei. Men jeg prøvde meg nå. Ikke at jeg er ei stor forbruker, bare tenkte noen kanskje. Takk for det du skrev! Gode filmer kan man alltids anbefale vet du ;o) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Gode filmer kan man alltids anbefale vet du ;o) Må bare si at et lite smil fra deg nå gjorde meg blid:)! Hater å ligge her nå! Håper å finne noen bra filmer. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Ja, det er ikke helt bra å skrive om det nei. Men jeg prøvde meg nå. Ikke at jeg er ei stor forbruker, bare tenkte noen kanskje. Takk for det du skrev! Det er ikke sikkert det blir så populært hos webbis om man begynner å utveksle slik informasjon i noen særlig stor grad her, nei. Kanskje kommer mpaa og saksøker webbisen vår 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Det er ikke sikkert det blir så populært hos webbis om man begynner å utveksle slik informasjon i noen særlig stor grad her, nei. Kanskje kommer mpaa og saksøker webbisen vår Jepp, det jeg tenkte også selv. Men jeg prøvde nå. Ikke fler ganger vet du! 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Må bare si at et lite smil fra deg nå gjorde meg blid:)! Hater å ligge her nå! Håper å finne noen bra filmer. Jeg anbefaler fremdeles blood diamond selv om den er ganske skremmende og overhode ikke noen komedie. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Jeg anbefaler fremdeles blood diamond selv om den er ganske skremmende og overhode ikke noen komedie. Takk for annbefallingen:) Tør jeg å se på det alene? hehe. det gjør jeg nok. Uansett vil jeg ønske deg en fin kveld! 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Takk for annbefallingen:) Tør jeg å se på det alene? hehe. det gjør jeg nok. Uansett vil jeg ønske deg en fin kveld! Takk, jeg har begynt å se på Six Feet Under. Så jeg bytter på å dole og se ) Du tør å se den alene og Leonardo diCaprio er faktisk barsk i den filmen. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Takk, jeg har begynt å se på Six Feet Under. Så jeg bytter på å dole og se ) Du tør å se den alene og Leonardo diCaprio er faktisk barsk i den filmen. Tusen takk for infoen. Jeg tør nok å se den filmen ja. Men det får bli i morgen, nå tar jeg kvelden! 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Tusen takk for infoen. Jeg tør nok å se den filmen ja. Men det får bli i morgen, nå tar jeg kvelden! Ta den lille med svensk text så går det fort og så ser du på dataen etterpå ) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Kjøp heller.... Ja, kjøp er best. Men jeg orker ikke å stikke ut! 0 Siter
Gjest kjøp er best Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Ja, kjøp er best. Men jeg orker ikke å stikke ut! Du kan kjøpe på nettet og få i postkassen. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Du kan kjøpe på nettet og få i postkassen. Hvor hen? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Du kan kjøpe på nettet og få i postkassen. Altså et sted som er veldig billig. 0 Siter
Gjest kjøp er best Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Hvor hen? http://www.startsiden.no/nettbutikker/dvd/index.html 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 http://www.startsiden.no/nettbutikker/dvd/index.html Takk:) Hode mitt fungerer ikke til å tenke selv;) 0 Siter
Gjest kjøp er best Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Takk:) Hode mitt fungerer ikke til å tenke selv;) Du kan se på play.com og gå inn på fanen "bargains" der det er tilbud. De hadde nettopp serien friends til 12-13 £ som er under tollgrensen. Her må du imidlertid endre valuta til euro for å kunne kjøpe varen, og registreringen er enkel om du har et visakort eller lignende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.