Gjest Tacomix Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Du kan se på play.com og gå inn på fanen "bargains" der det er tilbud. De hadde nettopp serien friends til 12-13 £ som er under tollgrensen. Her må du imidlertid endre valuta til euro for å kunne kjøpe varen, og registreringen er enkel om du har et visakort eller lignende. Tusen takk! Du er så snill:) Da skal jeg sjekke det ut! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Altså et sted som er veldig billig. www.playx.com er billige. De sender ut forholdsvis raskt nå også om varen er på lager hvertfall 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 www.playx.com er billige. De sender ut forholdsvis raskt nå også om varen er på lager hvertfall Tusen takk for svar. Nå må jeg være hjemme i 10 dager så jeg må finne noen bra filmer! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 www.playx.com er billige. De sender ut forholdsvis raskt nå også om varen er på lager hvertfall Håper ikke du mente www.playx.com Det var noe helt annet enn det jeg var på utkikk etter. Sjekket nå! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Håper ikke du mente www.playx.com Det var noe helt annet enn det jeg var på utkikk etter. Sjekket nå! ups.. www.playx.no mente jeg ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.