Gå til innhold

Steder å laste ned filmer?

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Du kan se på play.com og gå inn på fanen "bargains" der det er tilbud. De hadde nettopp serien friends til 12-13 £ som er under tollgrensen. Her må du imidlertid endre valuta til euro for å kunne kjøpe varen, og registreringen er enkel om du har et visakort eller lignende.

Tusen

takk!

Du

er

snill:)

Da

skal

jeg

sjekke

det

ut!

candyqueen_83
Skrevet

Altså

et

sted

som

er

veldig

billig.

www.playx.com er billige. De sender ut forholdsvis raskt nå også om varen er på lager hvertfall

Gjest Tacomix
Skrevet

www.playx.com er billige. De sender ut forholdsvis raskt nå også om varen er på lager hvertfall

Tusen takk for svar. Nå må jeg være hjemme i 10 dager så jeg må finne noen bra filmer!

Gjest Tacomix
Skrevet

Håper

ikke

du

mente

www.playx.com

Det

var

noe

helt

annet

enn

det

jeg

var

utkikk

etter.

Sjekket

nå!

candyqueen_83
Skrevet

Håper

ikke

du

mente

www.playx.com

Det

var

noe

helt

annet

enn

det

jeg

var

utkikk

etter.

Sjekket

nå!

ups.. www.playx.no mente jeg :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...