Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Rhea Silvia

Jeg føler at jeg virkelig lever jeg da! Hver dag, og av og til litt i meste laget. :-)

Kanskje det har noe om å være voksen, å ha gjort mye både alene og sammen med partneren? OG dermed er klar for å leve sammen med barn.

Merker forresten at det å få barn har gjort meg utrolig effektiv. Får vel egentlig mer ut av livet mitt nå enn da jeg var fulltidsstudent...

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

8

• amber sun

2

• morsan

2

• cec5

2

Hvis jeg skulle si noe om "å sette livet på vent", så kunne jeg sagt det i en stresset situasjon. Eller når altfor mye skjer på en gang. Liksom, stopp verden litt.

Jeg synes baby tiden flyr altfor fort og skulle gjerne hatt den lengre, men alle deler av oppveksten er like gode egentlig. Plutselig står de der som konfirmanter, så hvor ble tiden av??

Gjest togli

Jeg synes ikke du misforstår uttrykket. Jeg har brukt det selv, men da i forbindelser med smerter. At livet mitt er i venteboks til jeg eventuelt blir bedre, for meg ligger det mye såre tanker og følelser bak. Ungene mine er bare glede, heldigvis!

I den sammenhengen skjønner jeg godt at du bruker uttrykket!

Annonse

Ja, det er nå livet er, for oss. Med barna. Det er et så hvitglødende intenst liv til tider at det nesten kan bli for mye. Barna er livet vårt og vi lever det til fulle. Slik tror jeg de fleste med barn har det.

"Livet på vent" er kanskje ment å være et mer overflatisk bilde på at man setter seg selv og sine "egoistiske" behov til side og lar barnas behov komme først ?

Ikke vet jeg:-)

hidi, the scorpion

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173033360' post='3556314]

Takk.

Skal du ta toget?

Jeg skal fly, så overnatte på pasienthotellet. Skal møte så tidlig tirsdag at jeg ikke rekker reise den dagen.

Noen ganger skulle jeg ønske at jeg bodde nærmere Oslo ;o)

Tar tog...Hater tog. Skal også overnatte på pasienthotellet! Jeg er den blonde tøtta som sitter utenfor og suger dypt og inderlig på en sigarett...har time tidlig på tirsdag!

Gjest Shira :o)

Tar tog...Hater tog. Skal også overnatte på pasienthotellet! Jeg er den blonde tøtta som sitter utenfor og suger dypt og inderlig på en sigarett...har time tidlig på tirsdag!

Jeg liker heller ikke tog. Heldigvis går det ikke tog fra her hvor jeg bor.

Jeg er den andre blonde jenta som sitter og røyker utenfor døra.

Jeg skal innom flere avd i på tirsdag, så det blir en lang dag. Men greit og få alt unnagjort på en dag.

hidi, the scorpion

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173034187' post='3556339]

Jeg liker heller ikke tog. Heldigvis går det ikke tog fra her hvor jeg bor.

Jeg er den andre blonde jenta som sitter og røyker utenfor døra.

Jeg skal innom flere avd i på tirsdag, så det blir en lang dag. Men greit og få alt unnagjort på en dag.

Vi møtes kanskje i morgen ettermiddag da? Det hadde vært skikkelig koslig!

Trodde ikke du røykte?

Gjest Shira :o)

Vi møtes kanskje i morgen ettermiddag da? Det hadde vært skikkelig koslig!

Trodde ikke du røykte?

Å joda, jeg røyker. Jeg sluttet her i sommer, men det ble for mange glass vin i løpet av sommeren ;o)

Jeg er ganske sjenert av meg altså, men det kan jo hende vi sees. He he, da er det i allefall 2 dolere på Gaustad den natta. Lurer på hvor mange fler det er jeg? ;o)

Annonse

hidi, the scorpion

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173034880' post='3556356]

Å joda, jeg røyker. Jeg sluttet her i sommer, men det ble for mange glass vin i løpet av sommeren ;o)

Jeg er ganske sjenert av meg altså, men det kan jo hende vi sees. He he, da er det i allefall 2 dolere på Gaustad den natta. Lurer på hvor mange fler det er jeg? ;o)

Jeg er ikke sjenert, så ser jeg noen ute og røyker, så prater jeg! Hvem er den tredje?

hidi, the scorpion

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173035164' post='3556366]

Nei jeg vet ikke om det er flere, men det er jo ikke usannsynlig da? Vi er mange dolere, så det finnes nok dolere over alt, tror du ikke? He he.

Bare koselig det! Jeg bærer alltid med meg en liten brun skinnveske, så kanskje du kjenner meg igjen på veska...

*lol*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...