Gå til innhold

Kanskje får han jobb i ditt barns barnehage

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest LOTUS78

Huff skrekkelig. Dette gjør det enda viktigere at folk må levere politiattest når de begynner i jobb i barnehage. For det vil vel stå i rullebladet hans, at han er dømt til seksuelle overgrep mot barn. Det som er bra er at han er blitt dømt til litt mer enn noen mnd. fengsel for å ødelegge datteren sin, men slike saker burde dømmes enda strengere.

Huff skrekkelig. Dette gjør det enda viktigere at folk må levere politiattest når de begynner i jobb i barnehage. For det vil vel stå i rullebladet hans, at han er dømt til seksuelle overgrep mot barn. Det som er bra er at han er blitt dømt til litt mer enn noen mnd. fengsel for å ødelegge datteren sin, men slike saker burde dømmes enda strengere.

Jeg har levert politiattest når jeg har begynt å jobbe i barnehage, alle måtte det.

Jeg har levert politiattest når jeg har begynt å jobbe i barnehage, alle måtte det.

Så du fikk politiattest? Jeg prøvde en gang, men fikk beskjed om at den ikke ble delt ut hvis den var vandelsfri.... Fikk jobben til å ringe politiet, og der kunne de bekrefte at jeg ikke hadde noe på rullebladet. Jeg fikk jobben da.

Så du fikk politiattest? Jeg prøvde en gang, men fikk beskjed om at den ikke ble delt ut hvis den var vandelsfri.... Fikk jobben til å ringe politiet, og der kunne de bekrefte at jeg ikke hadde noe på rullebladet. Jeg fikk jobben da.

Jeg har også levert (plettfri) vandelsattest. Det kreves i visse studieretninger.

Annonse

Caloni Makaroni

Man kan ikke bare gå å spørre om å få en politiattest, man må ha med seg et skriv fra f.eks. arbeidsplassen om at man trenger en slik. Sånn har det iallfall fungert for meg.

En gang da jeg arbeidet i barnehage, og en gang da jeg skulle begynne på skole. Gikk fint begge gangene, men måtte som sagt ha med det skrivet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...