Gå til innhold

1 åring ser alt opp ned

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Caloni Makaroni

Hun er en bestemt ung dame, som viser hva hun vil! Det er helt normalt og går over etterhvert.

Litt søtt da!

Begynner de derimot å lese opp/ned, da er det på tide med tiltak...

*lol*

Jeg leste veldig godt opp-ned da jeg var 5-6. Storesøster satt nemlig på den ene siden av bordet og gjorde lekser, mens jeg satt på andre siden og leste alt hun gjorde,- opp-ned. ;)

hidi, the scorpion

Jeg leste veldig godt opp-ned da jeg var 5-6. Storesøster satt nemlig på den ene siden av bordet og gjorde lekser, mens jeg satt på andre siden og leste alt hun gjorde,- opp-ned. ;)

Unger får de merkeligste idêer, men jeg regner med at dataen din ikke står opp/ned...

*lol*

Annonse

Caloni Makaroni

Unger får de merkeligste idêer, men jeg regner med at dataen din ikke står opp/ned...

*lol*

Nei, dataen står da rett vei. Det er -jeg- som står på hodet ;)

Men neida, jeg fikk mine egne bøker etterhvert, og da var det like greit å lese bokstavene rett vei. Men det er helt sant, jeg leste veldig godt opp-ned en periode der!

Agata1365381002

Jeg har hørt at små barn "leser" like godt opp- ned som riktig vei. For dem spiller det rett og slett ingen rolle om boka er opp- ned eller ikke. Denne evnen blir gradvis dårligere jo eldre barna blir.

Som sagt, dette er noe jeg har hørt (tror det var min mor som fortalte det), så jeg kan ikke vise til vitenskap på området:)

Hun er en bestemt ung dame, som viser hva hun vil! Det er helt normalt og går over etterhvert.

Litt søtt da!

Begynner de derimot å lese opp/ned, da er det på tide med tiltak...

*lol*

Helt greit om de leser opp ned så lenge de leser. Man kan ikke krangle med suksess.

;-)

Etter hva jeg leste i en eller annen historiebok for lenge siden var det mange jødiske barn som lærte å lese Toraen opp ned. Grunnen var enkel. Store søskenflokker og én bok. De fikk lese fra den vinkelen de fikk tildelt.

mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...