Gå til innhold

Premie - hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

3

• stromme

2

• org

2

• Debra-irl

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ascente

Er ikke det flott, da?

For en gangs skyld gjør det vel ikke så mye? Antibiotikakurer pleier å smake dritt, verken mer eller mindre. Og så ofte er det vel ikke at sønnen må ha kur?

Nei, det er ikke ofte. Og ja, den smaker dritt. Men jeg tenkte med i retning et blad, jeg, da de skulle ut i dag. Synes det er å skjemme bort gutten. Men han er jo lykkelig nå, da, som de holder på med den sammen...

Annonse

Nei, det er ikke ofte. Og ja, den smaker dritt. Men jeg tenkte med i retning et blad, jeg, da de skulle ut i dag. Synes det er å skjemme bort gutten. Men han er jo lykkelig nå, da, som de holder på med den sammen...

Kanskje lurt å nevne for gutten at neste premie ikke blir like stor...

:-)

Annonse

OK, ikke mye støtte å få her, skjønner jeg. ;o)

Jeg får se det fra den positive siden.

he he he. Det kommer jo an på hvorfor du ikke syns premien var så "bra". Om det var for stort i forhold til å ta kuren eller om det var for dyrt.

Hvis han fikk bestemme premien, så har han kjøpt med hjertet får jeg inntrykk av. Typisk guttegave. "Alle" gutter digger vel bilbane. Merker det når vi skal bli enige om jule/bursdagsgaver. Pappa er gjerne litt kulere enn meg til lillebror. Mens jeg har større forståelse for "dilleting" som Barbier og dukkhus og Baby born til storesøster....

Gjest Ascente

he he he. Det kommer jo an på hvorfor du ikke syns premien var så "bra". Om det var for stort i forhold til å ta kuren eller om det var for dyrt.

Hvis han fikk bestemme premien, så har han kjøpt med hjertet får jeg inntrykk av. Typisk guttegave. "Alle" gutter digger vel bilbane. Merker det når vi skal bli enige om jule/bursdagsgaver. Pappa er gjerne litt kulere enn meg til lillebror. Mens jeg har større forståelse for "dilleting" som Barbier og dukkhus og Baby born til storesøster....

Du er vel inne på noe. Jeg kan freake ut innimellom, jeg også, men han går kanskje hakket lengre enn jeg kunne drømt om i dag, gitt. Han sier han delevis skjønner at det ble litt voldsomt. Men gutten min stråler og er utrolig lykkelig der han ligger på gulvet med pappa`n sin. Rart han er en ekte pappagutt?

Gjest Ascente

He, he.

Jeg hadde nok fått litt hakeslepp først.

Deretter hadde jeg syntes det var bra at han skaffet gevinsten, dvs at han ikke glemte det.

Så, på kvelden hadde jeg nok tatt en prat med pappa om hva verdien på premier bør ligge på ;o)

He he, det er vel omtrent slik det har gått her også. Jeg fikk hakeslep, skrev dette innlegget, og har nå snakket med ham om saken i går kveld. Han ser delevis mitt anliggende. ;o)

Som engangstilfelle er det OK. Gjett hva lilleguttt driver med nå!?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...