Gå til innhold

Premie - hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

3

• stromme

2

• org

2

• Debra-irl

2

Mest aktive i denne tråden

En femåring har vel neppe begreper om verdien på premier, sånn sett. Vår pappa har forøvrig også trumfet gjennom et bilbanekjøp helt utenom "sesongen", men med våre gutter så ble det uansett ikke oppfattet som noen premie (mindre bilinteresserte gutter finner du vel knapt). ;)

He he, det er vel omtrent slik det har gått her også. Jeg fikk hakeslep, skrev dette innlegget, og har nå snakket med ham om saken i går kveld. Han ser delevis mitt anliggende. ;o)

Som engangstilfelle er det OK. Gjett hva lilleguttt driver med nå!?

Forhandler om neste antibiotika runde?

Annonse

Gjest togli

Wow!! Den bilbanen har nok papsen ønska seg lenge ;-)

Jeg hadde ikke hengt meg opp i dette, men bedt pappaen fortelle sønnen at dette var et engangstilfelle. Er kanskje litt dumt at sønnen tror det blir gaver i samme størrelsesorden for hver eventuelle antibiotikakur ;-)

Gjest Ascente

En femåring har vel neppe begreper om verdien på premier, sånn sett. Vår pappa har forøvrig også trumfet gjennom et bilbanekjøp helt utenom "sesongen", men med våre gutter så ble det uansett ikke oppfattet som noen premie (mindre bilinteresserte gutter finner du vel knapt). ;)

Det er forsåvidt et godt poeng. Men barn har begreper om skikkelige leker og forgjengelige premier som tyggis, blad m.m. Det er mer i sistnevnte kategori jeg er vant til at vi legger oss...

Gjest Ascente

Tja, jeg synes kanskje premien var litt i overkant stor. Men han om det.

Her får barna gjerne en tyggis etter at de har tatt vond medisin.

Det er vel mer i den banen vi pleier å være, vi også. Har vel ikke gitt premie for slikt før, men dette var noe han har funnet på, da...

Gjest Ascente

Wow!! Den bilbanen har nok papsen ønska seg lenge ;-)

Jeg hadde ikke hengt meg opp i dette, men bedt pappaen fortelle sønnen at dette var et engangstilfelle. Er kanskje litt dumt at sønnen tror det blir gaver i samme størrelsesorden for hver eventuelle antibiotikakur ;-)

Jeg ble nok akkurat så flat at det gikk litt ut over humøret akkurat de da kom inn av døren med en bilbane som var nedsatt fra 1590 til 740....

Annonse

Gjest Ascente

Jeg er enig med de andre - avklar tydelig at dette var et engangstilfelle, ellers risikerer du å få en kronisk medisintrengende sønn :-|

Ellers synes jeg gutta må få lov til sånt en sjelden gang, dersom dere har råd til det.

Vi har råd til det. Synes bare det er noe med å ønske seg ting, lengte og vente... Små ting er ikke lenger store om store ting kommer i det små...

Gjest Ascente

Litt i overkant.

Jeg bruker to non-stop som lokkemiddel...

Jeg bruker sukkerfri tyggis eller litt juice...

De får gjerne et blad når de skal få premie for noe, men denne gangen ante jeg ikke at han skulle få det. Han har hatt flere kurer uten premie, for å si det slik. Da var han riktignok to til tre år, men likevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...