Gå til innhold

Premie - hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Gjest Ascente

He he, syns det er litt typisk mannfolk jeg;o)

Kanskje han hadde veldig lyst på bilbane og fant ut at han endelig hadde sjansen.

Jeg synes også det er litt typisk. Synes det normalt er jeg som tenker konsekvenser, og han skjønner det om jeg ikke er irritert og jeg snakker langsomt. ;o)

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

3

• stromme

2

• org

2

• Debra-irl

2

Mest aktive i denne tråden

Det er vel det jeg også mener. Ville du også blitt lettere irritert om mannen fant på et slikt sprell?

Jeg kunne blitt irritert. Men jeg kunne også funnet på å humre et par mndr. etterpå. Eller kanskje begge deler.

;-)

Dessuten kunne jeg selv funnet på å begjerlig gripe en unnskyldning til noe hi-tech eller en blibane på salg.

Hysj!

Men jeg ville uansett sørget for å gjøre det klinkende klart for barnet at dette ikke var standard belønning. Ellers ville ungen eid sitt eget privatfly før han var tolv...

mvh

Gjest Ascente

Jeg kunne blitt irritert. Men jeg kunne også funnet på å humre et par mndr. etterpå. Eller kanskje begge deler.

;-)

Dessuten kunne jeg selv funnet på å begjerlig gripe en unnskyldning til noe hi-tech eller en blibane på salg.

Hysj!

Men jeg ville uansett sørget for å gjøre det klinkende klart for barnet at dette ikke var standard belønning. Ellers ville ungen eid sitt eget privatfly før han var tolv...

mvh

He he, når det er jeg som finner på det, er det helt greit. ;o)

Vi har råd til det. Synes bare det er noe med å ønske seg ting, lengte og vente... Små ting er ikke lenger store om store ting kommer i det små...

Jeg er enig med deg. Men samtidig er det litt synd å ødelegge gleden for gutta når "skaden" først har skjedd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...