Gå til innhold

Fantastiske Jan Werner!!

Anbefalte innlegg

Gjest nicole41
Skrevet

Hva i all verden er det du røyker, og kan du sende noe av beholdninga de over til meg?

Jeg er vant med sånne svar.

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

18

• ShitDiddelyDo

17

• hidi, the scorpion

3

• ylvali1365381015

2

Gjest nicole41
Skrevet

"men dere vil gå på et veldig nederlag om dere fornekter"!! hva i all verden er det du sier?

Synes det lukter svovel her jeg. du snakker jo som de der brosjyrene som blir lagt i postkassene her i sør i løpet av natten:)

Jeg går bare og legger meg, jeg.....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, jeg må si jeg lurte litt på det samme :-) Religiøse vrangforestillinger er jo en velkjent form for rus, men jeg skulle jo ønske at ikke Jan Werner ble en del av dem.

Nei, jeg er enig med deg i at det er over kanten å navngi folk i så sikre ordlag, man vet tross alt ikke hvem som leser her inne, og selv om det er godt ment bør man være varsom når man ikke kun gir generelle betrakninger, men skråsikre betrakninger rundt en navngitt person.

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg er i den oppfatningen at Kristus er oppstandelsen, slik lever jeg i min tro.

Dere må tro hva dere vil, jeg tvinger ingen.

Men dere vil gå på et veldig nederlag hvis dere fornekter.

Jeg har min tro, Jeg vet at den dagen jeg går bort herfra, så går jeg hjem.

Jan Werner er hjemme nå.

Jeg tvinger ingen til å tro noe som helst.

Men i mitt sinn er Kristus oppstandelsen til livet etterpå.

Vanskelig å svelge? Ble du sint nå?

Vel vel, for meg er det sånn. Noe virkelig godt venter oss alle.

Natta =)

-Sint? Nei, vet du, jeg er bare hoderystende oppgitt. Over at barnlige ønskedrømmer kan overgå fornuften.

Men det er deg vel unt. Selv skulle jeg også ønske at jeg for alvor kunne tro på noe slikt. Det ville lettet livet på jorda og samtidig opphevet dødsangsten. Men det strider jo imot enhver fornuft å vie seg til den kristne tro, likefullt som det strider imot det moderne menneskes viten å bekjenne seg til enhver annen religion.

"Barnetro" - det er et uttrykk som dekker til fulle enhver religion.

God natt! :-)

Skrevet

Nei, jeg er enig med deg i at det er over kanten å navngi folk i så sikre ordlag, man vet tross alt ikke hvem som leser her inne, og selv om det er godt ment bør man være varsom når man ikke kun gir generelle betrakninger, men skråsikre betrakninger rundt en navngitt person.

Det er mye mulig at det er godt ment. Men jeg oppfatter det ikke slik. Jeg oppfatter det bare som en lettvint avfeing av andres følelser i form av floskler. Og det blir spesielt ille når det tar en form som ikke så mange deler, og når det gjelder en person som så mange har sterke følelser og sorg overfor.

Vi har mistet den største sangeren Norge noensinne har hatt, og vi skal "liksom" trøste oss med at han har det bra nå, fordi noen tror at døden er bedre enn livet? Jeg tror nesten ikke det jeg leser :-(

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er mye mulig at det er godt ment. Men jeg oppfatter det ikke slik. Jeg oppfatter det bare som en lettvint avfeing av andres følelser i form av floskler. Og det blir spesielt ille når det tar en form som ikke så mange deler, og når det gjelder en person som så mange har sterke følelser og sorg overfor.

Vi har mistet den største sangeren Norge noensinne har hatt, og vi skal "liksom" trøste oss med at han har det bra nå, fordi noen tror at døden er bedre enn livet? Jeg tror nesten ikke det jeg leser :-(

Han hadde en sinnssyk stemme, men den største artisten Norge noensinne har hatt døde ikke nylig, men 17. oktober 2000.

Skrevet

Han hadde en sinnssyk stemme, men den største artisten Norge noensinne har hatt døde ikke nylig, men 17. oktober 2000.

Da går jeg ut fra at du snakker om Jokke? I så fall så er det jo ikke stemmen du snakker om :-) Jan Werner var stemmen :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da går jeg ut fra at du snakker om Jokke? I så fall så er det jo ikke stemmen du snakker om :-) Jan Werner var stemmen :-)

Det har du naturligvis rett i. To svært ulike artister. :)

Skrevet

Det har du naturligvis rett i. To svært ulike artister. :)

Ja :-) Jeg snakket om den største sangeren, og du om den største artisten. Men jeg tror nok at Jokke var et større idol for dere karer enn for oss damer. Har aldri hørt om noen damer som dyrket han slik som vi dyrker/dyrket Jan Werner :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja :-) Jeg snakket om den største sangeren, og du om den største artisten. Men jeg tror nok at Jokke var et større idol for dere karer enn for oss damer. Har aldri hørt om noen damer som dyrket han slik som vi dyrker/dyrket Jan Werner :-)

Det er fordi dere kvinner er så banale at dere dyrker en fyr bare fordi han ser litt digg ut og kan spille gitar. :)

Skrevet

Er det en jeg burde vite hvem er?

Har du ikke hørt "Gryta hennar mor?" Den er bare sååå bra :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hi hi...Stakkars Ivar Medaas...han sto nå på for det han trodde på :-) Og ære være han for det!

Åja, Ivar Medaas, ja.

Han kjenner jeg bare i navn. Ikke bilde.

Men Prima Vera har en låt "Han har Ivar Medaas' øyne", eller noe sånt.

Skrevet

Det er fordi dere kvinner er så banale at dere dyrker en fyr bare fordi han ser litt digg ut og kan spille gitar. :)

Nå satte du meg litt ut her:-) Jan Werner ser litt digg ut, men gitar har jeg aldri sett han med... :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå satte du meg litt ut her:-) Jan Werner ser litt digg ut, men gitar har jeg aldri sett han med... :-)

Hmmm, litt usikker på det med gitar, ja, men han dro helt sikkert en og annen gitartrall på sene nachpsiel. :)

Jeg husker best at han sang Holy Diver på et eller annet show. Han viste der at han kunne vært en metalvokalist i verdensklasse.

Skrevet

Åja, Ivar Medaas, ja.

Han kjenner jeg bare i navn. Ikke bilde.

Men Prima Vera har en låt "Han har Ivar Medaas' øyne", eller noe sånt.

Ja, han var "litt" skjeløyd, for å si det sånn :-) Så det var nok grunnen til at Prima Vera fant han god nok til en sang :-)

Skrevet

Hmmm, litt usikker på det med gitar, ja, men han dro helt sikkert en og annen gitartrall på sene nachpsiel. :)

Jeg husker best at han sang Holy Diver på et eller annet show. Han viste der at han kunne vært en metalvokalist i verdensklasse.

Ja, det kan godt hende :-)

Ja, han var fantastisk med Holy Diver...Hvis du har lyst til å se det klippet igjen, så finner du det på You Tube :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det kan godt hende :-)

Ja, han var fantastisk med Holy Diver...Hvis du har lyst til å se det klippet igjen, så finner du det på You Tube :-)

Han sang fletta av Ronny James Dio himself, og overrasket nok mange der. Han var vel mest kjent for sine fløtepuslåter med Bettan, og viste med denne opptredenen en stemmeprakt ut av en annen verden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...