Gå til innhold

heihei!

Anbefalte innlegg

Gjest zakkoo
Skrevet

Jeg er tilbake nå etter lang tid på utenfor forumet. Har fått jobb og blitt kjent med mange nye folk. Trenger derfor ikke sløse bort så mye tid her.

Skrevet

Flott! Trur ikkjr akkurat at nokon har sakna deg...

Gjest zakkoo
Skrevet

Flott! Trur ikkjr akkurat at nokon har sakna deg...

Au, den svei! Hvor har du lært deg din geniale humor og evne til å såre folk :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det må jeg si! Jeg hadde ikke regnet med at den rollefiguren skulle dukke opp igjen.

Hvordan går det? Har du andre roller på gang på dol nå? Jeg regner nesten med det, den skrivekløa di er nok ikke så lett å stagge.

Skrevet

Det må jeg si! Jeg hadde ikke regnet med at den rollefiguren skulle dukke opp igjen.

Hvordan går det? Har du andre roller på gang på dol nå? Jeg regner nesten med det, den skrivekløa di er nok ikke så lett å stagge.

Hva, hvorfor gidder h*n. Alle vet jo at zakkoo var oppdiktet?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hva, hvorfor gidder h*n. Alle vet jo at zakkoo var oppdiktet?

Tja, kanskje h*n håpet at ikke alle fikk det med seg?

Dessuten så er vel hovedformålet til kattepusen å få oppmerksomhet, og det klarte h*n nå. Jeg bare måtte hilse på, hehe.

Gjest zakkoo
Skrevet

Vel, jeg outa meg med zakkoo. Er man doloman, så er man doloman, så jeg har nok flere nick, ja. Skal skaffe meg ny konto nå så jeg ikke outer hele bunten.

Men dette ble litt lite zakko...Back on track: Hjelp, jeg har så liten pikk, ingen damer vil suge meg!

Skrevet

Tja, kanskje h*n håpet at ikke alle fikk det med seg?

Dessuten så er vel hovedformålet til kattepusen å få oppmerksomhet, og det klarte h*n nå. Jeg bare måtte hilse på, hehe.

Det var morsomt (vel, slitsomt) én gang, men nok er nok.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Vel, jeg outa meg med zakkoo. Er man doloman, så er man doloman, så jeg har nok flere nick, ja. Skal skaffe meg ny konto nå så jeg ikke outer hele bunten.

Men dette ble litt lite zakko...Back on track: Hjelp, jeg har så liten pikk, ingen damer vil suge meg!

Jeg skulle så gjerne ha spurt deg om et nick som jeg tror er en av rollene dine. Men det blir så dumt for nicket om jeg gjetter feil.

Om jeg gir deg en anonym mailadresse, er du da villig til å svare på om det nicket jeg lurer på er deg eller ikke?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det var morsomt (vel, slitsomt) én gang, men nok er nok.

Nå sier "zakkoo" at det bare var et arbeidsuhell, så da er nok zakkoo bare en liten gjesteopptreden.

Selv den flittigste kattepus kan trå feil med potene sine av og til.

Gjest dropper nicket nå
Skrevet

Jeg skulle så gjerne ha spurt deg om et nick som jeg tror er en av rollene dine. Men det blir så dumt for nicket om jeg gjetter feil.

Om jeg gir deg en anonym mailadresse, er du da villig til å svare på om det nicket jeg lurer på er deg eller ikke?

Jeg har også et par mistanker, og det er dumt for den/de det gjelder om jeg tipper feil. Ja, for jeg vil gjerne ha et seriøst forum.

Skrevet

Nå sier "zakkoo" at det bare var et arbeidsuhell, så da er nok zakkoo bare en liten gjesteopptreden.

Selv den flittigste kattepus kan trå feil med potene sine av og til.

Er nicket du tror er zakkoo det samme som jeg tror er zakkoo, tro?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har også et par mistanker, og det er dumt for den/de det gjelder om jeg tipper feil. Ja, for jeg vil gjerne ha et seriøst forum.

Jeg har også mistanke til to :-)

Det vil si, den ene er jeg helt sikker på, den er bare for oppkonstruert. Mens den andre derimot...

Men jeg kommer ikke til å skrive her på forumet hvem jeg tenker på, jeg vil ikke starte en gjettekonkuranse eller heksejakt.

Gjest dropper nicket nå
Skrevet

Jeg har også mistanke til to :-)

Det vil si, den ene er jeg helt sikker på, den er bare for oppkonstruert. Mens den andre derimot...

Men jeg kommer ikke til å skrive her på forumet hvem jeg tenker på, jeg vil ikke starte en gjettekonkuranse eller heksejakt.

Jeg tenker også slik, men jeg har virkelig lyst til å vite sikkert.... :-)

Gjest zakkoo
Skrevet

Nei, det er et anonymt forum. Liker ikke at folk veit hvilke nick jeg har. Det er nok med de jeg har outa allerede.

Skrevet

Au, den svei! Hvor har du lært deg din geniale humor og evne til å såre folk :-)

Hos deg. Du skal ha den æren ;-)

Gjest dropper nicket nå
Skrevet

Nei, det er et anonymt forum. Liker ikke at folk veit hvilke nick jeg har. Det er nok med de jeg har outa allerede.

Og hvilke var det nå du røpet? T......?

Gjest zakkoo
Skrevet

Hos deg. Du skal ha den æren ;-)

Takk. Trodde ikke jeg var den typen.

Gjest zakkoo
Skrevet

Og hvilke var det nå du røpet? T......?

Kattepus?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Så synd. det hadde vært så moro å se om jeg hadde rett.

Blir ikke du litt nysgjerrig på om jeg har avslørt deg eller ikke også?

Og jeg hadde ikke tenkt å skrive på dol hvem jeg lurer på, bare i mailen til deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...