Gå til innhold

heihei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har også mistanke til to :-)

Det vil si, den ene er jeg helt sikker på, den er bare for oppkonstruert. Mens den andre derimot...

Men jeg kommer ikke til å skrive her på forumet hvem jeg tenker på, jeg vil ikke starte en gjettekonkuranse eller heksejakt.

Har en følelse på flere enn 2.

Jeg tipper det er ca 4-5 nick som jeg tror er en og samme person.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Kattepusen/zakkoo har sikkert kapasietet til å ha flere enn to, men det er to jeg virkelig har bitt meg merke i.

Synd at h*n ikke ville svare meg på mail, det hadde vært moro å se om jeg hadde rett.

Personen har uansett en utrolig skrivekapasitet. Da zakkoo herjet som verst, så flommet jo forumet over av hans innlegg. Og når så personen bak innrømmet at h*n hadde brukt 10 ulike nick den uka, så ble jeg helt imponert.

Med den enorme skrivekløa, så var jeg ikke i tvil om at personen fortsatte å skrive mye her, selv om zakkoo var blåst.

Skrevet

Kattepusen/zakkoo har sikkert kapasietet til å ha flere enn to, men det er to jeg virkelig har bitt meg merke i.

Synd at h*n ikke ville svare meg på mail, det hadde vært moro å se om jeg hadde rett.

Personen har uansett en utrolig skrivekapasitet. Da zakkoo herjet som verst, så flommet jo forumet over av hans innlegg. Og når så personen bak innrømmet at h*n hadde brukt 10 ulike nick den uka, så ble jeg helt imponert.

Med den enorme skrivekløa, så var jeg ikke i tvil om at personen fortsatte å skrive mye her, selv om zakkoo var blåst.

Enig, tror også denne personen skrev her selv om en ikke så noe til Zakko.

Skrevet

Er nicket du tror er zakkoo det samme som jeg tror er zakkoo, tro?

Det er meg! Jeg er zakkoo og alle typer kattedyr og månelandingsfartøyer. Ser du ikke at jeg vinker?

Skrevet

Det er meg! Jeg er zakkoo og alle typer kattedyr og månelandingsfartøyer. Ser du ikke at jeg vinker?

Ja, du utmerker deg iallfall her inne. ;)

Skrevet

Jeg tror jeg vet hvilket det ene nicket du mistenker er.

Men om noen bruker to eller flere nick i en tråd, da sier webmaster fra sant? Sånn at man ikke risikerer å ha en disuksjon med bare en person som tar flere sider?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg tror jeg vet hvilket det ene nicket du mistenker er.

Men om noen bruker to eller flere nick i en tråd, da sier webmaster fra sant? Sånn at man ikke risikerer å ha en disuksjon med bare en person som tar flere sider?

Webmaster sier i fra når de oppdager det.

Men de har helt sikkert ikke kapasietet til å sjekke alle tråder, så du er ikke sikker på at du ikke har samme person i flere varianter i en tråd.

Begynner du å få mistanke om det, så send en mail til webmaster og spør.

Skrevet

Webmaster sier i fra når de oppdager det.

Men de har helt sikkert ikke kapasietet til å sjekke alle tråder, så du er ikke sikker på at du ikke har samme person i flere varianter i en tråd.

Begynner du å få mistanke om det, så send en mail til webmaster og spør.

Okei =)

Gjest zakkoo
Skrevet

Det tviler jeg desverre på.

Hva tviler du på?

Skrevet

Au, den svei! Hvor har du lært deg din geniale humor og evne til å såre folk :-)

Jeg har savnet deg! Jeg synes du er en artig kar, enten du bukker eller neier.

Gjest zakkoo
Skrevet

Jeg har savnet deg! Jeg synes du er en artig kar, enten du bukker eller neier.

Supert. Jeg nukker og beier. Sover aldri. Trenger faktisk bare søvn annenhvert døgn. Heldig jeg. Burde kanskje bruke tida på noe mer fornuftig, men hva er vel fornuftig...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg ser i en annen tråd at vi har gjettet likt på hvem katta er nå...

Skrevet

Jeg ser i en annen tråd at vi har gjettet likt på hvem katta er nå...

Ja, har i grunnen tenkt det en stund. Men jeg har flere nick (fra psykiatri bl.a) som jeg tror også tilhører katta.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, har i grunnen tenkt det en stund. Men jeg har flere nick (fra psykiatri bl.a) som jeg tror også tilhører katta.

Jeg har også tenkt det en stund...

Det andre nicket jeg tenker på, er et fra Samliv. Psykriatriforumet er jeg for sjelden innom til å ha noen oversikt på.

Skrevet

Jeg har også tenkt det en stund...

Det andre nicket jeg tenker på, er et fra Samliv. Psykriatriforumet er jeg for sjelden innom til å ha noen oversikt på.

Hehe samlivs forumet er jeg for sjelden innpå til å merke meg spesielle nick, leser mer på psykiatri ja :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hehe samlivs forumet er jeg for sjelden innpå til å merke meg spesielle nick, leser mer på psykiatri ja :)

Vi har nok hvert vårt spesialområde, hehe.

Godt at vi overlapper på Åpent, så vi har noe felles!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...