Gå til innhold

Hvordan (ang MMS)

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26
Skrevet

Hvordan overfører jeg MMS-bilder fra mobilen til dataen?? Har Nokia.

Skrevet

Du kan enten sende ett og ett som epost, elelr du kan overføre dem via blutooth.

Jeg har gjort det siste, og måtte da kjøpe en bluetooth-greie til pc'en. Den kostet 149 på Claes Ohlsson.

Gjest trultemor26
Skrevet

Du kan enten sende ett og ett som epost, elelr du kan overføre dem via blutooth.

Jeg har gjort det siste, og måtte da kjøpe en bluetooth-greie til pc'en. Den kostet 149 på Claes Ohlsson.

OK, jeg tror det er innebygd bluetooth på laptopen til sambis. Hvordan gjør jeg det med bluetooth da?

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg tror jeg fant det ut, skal prøve på laptopen når sambis kommer hjem.

Jeg har det med å spørre først og finne utav ting selv rett etterpå jeg da.

Skrevet

OK, jeg tror det er innebygd bluetooth på laptopen til sambis. Hvordan gjør jeg det med bluetooth da?

Oi, jeg er en skikkelig dummy når det gjelder data!!;-)

Men du må vel aktivere bluetooth begge steder, både på pc og mobil, og deretter overføre. Jeg bare fulgte anvisningene som kom på skjerm på pc og mobil! ;-)

Skrevet

Jeg tror jeg fant det ut, skal prøve på laptopen når sambis kommer hjem.

Jeg har det med å spørre først og finne utav ting selv rett etterpå jeg da.

Jeg har spurt om akkurat det samme selv her på dol! ;-)

Skrevet

Jeg pleier å sende via IR fra min nokia.

Da plopper det opp noe greier på pc'n, og jeg godkjenner å motta bildet. Det lagres på skrivebordet :-)

Gjest trultemor26
Skrevet

Æsj, jeg får det ikke til. Det er bluetooth på denna laptopen, men må jeg ha noe nokia-program?

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg pleier å sende via IR fra min nokia.

Da plopper det opp noe greier på pc'n, og jeg godkjenner å motta bildet. Det lagres på skrivebordet :-)

Prøvde, gikk ikke. Må jeg laste ned no program først?

Skrevet

Prøvde, gikk ikke. Må jeg laste ned no program først?

Det aner jeg ikke. Det bare var sånn hos meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...