Gå til innhold

Hvordan feire bursdag med mange barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rolig bursdag med 20 barn?! Må være ved å gi dem en velkomstdrink bestående av saft blandet med valium det da... ;o)

Hadde jeg skulle hatt så mange barn så hadde jeg leid en gymsal / idrettshus / barnehage eller noe slikt. Aldri i verden om jeg hadde hatt det hjemme!

Gjest mona124

:) Ønsketenkning.

Rolig får du det neppe, men prøv med en film, eller lese bok, eller leke døde elefanter?

Foreslår at du tar en feiring må mc donalds hvis du vil ha det rolig. Da kan du gjøre noe annet mens de feirer?

Selvfølgelig forventer jeg ikke at 20 barn skal forholde seg helt rolig under en bursdagsfeiring, men jeg ønsker da heller ikke at de skal rive ned huset derfor skrev jeg at jeg ønsket at det skal gå _litt_ rolig for seg.

Gjest mona 124

Rolig bursdag med 20 barn?! Må være ved å gi dem en velkomstdrink bestående av saft blandet med valium det da... ;o)

Hadde jeg skulle hatt så mange barn så hadde jeg leid en gymsal / idrettshus / barnehage eller noe slikt. Aldri i verden om jeg hadde hatt det hjemme!

Herregud, jeg forventer ikke at det skal være helt rolig, bare et håp om at de ikke skal rive ned huset derfor skrev jeg at jeg ønsket det skal gå _litt_ rolig for seg.

Selvfølgelig forventer jeg ikke at 20 barn skal forholde seg helt rolig under en bursdagsfeiring, men jeg ønsker da heller ikke at de skal rive ned huset derfor skrev jeg at jeg ønsket at det skal gå _litt_ rolig for seg.

Ok, men døde elefanter er fint å bruke når de blir for urolige....

Annonse

*LOL* Den var god!!!

Den var sleip spør du meg, det går pokkern ta ikke an å spørre om noe her inne uten å få grinete kommentarer fra gamle dol-kjærringer!

Har du stått opp på feil fot i dag kanskje??? Var da slett ikke sleip den kommentaren der vel?? Jeg lo godt selv når jeg leste den...så for meg de små gjestene etter å ha inntatt velkomstdrinken:-)

Gjest Dr Grey:o)

Vi fikk låne gymsalen på skolen vi, i og med at det var hele klassen, da ble det sett på som en slags "klasseklubb", og det er positivt:o)

Der var det helt toppers, med ett lite kjøkken med luke og greier, så det ble kiosk med storebror og kompisen som kioskeiere, de storkoste seg...

Ungene danset, hadde masse leker og vi hadde dekket ett langbord - veldig vellykket:o)

Eller så kan du jo ta de med ut, til en akebakke i nærheten og ha med stoooor grill og grille pølser, det gjorde vi i andre klasse, kjempepoppis:o)

Lykke til!

PS: Den værste bursdagen jeg noensinne har arrangert var guttungens Kaptein Sabeltann bursdag, med 15 gærne 5 åringer med sverd!!!! Aldri mer....

Ok, men døde elefanter er fint å bruke når de blir for urolige....

Hei !

Her i huset feiret vi 5 års dag med 23 barn !!

Ungene satt SÅ fint ved bordet :) etterpå var det pakkeåpning , og akkurat det ble et kaos , tvillinger som skal åpne ørten pakker , hadde null kontroll til slutt jeg :))

Etter pakkeåpninga lekte barna selv , trenger ikke aktiviseres når dem er så mange.To timer fløy avgårde !

lykke til !

Annonse

Den var sleip spør du meg, det går pokkern ta ikke an å spørre om noe her inne uten å få grinete kommentarer fra gamle dol-kjærringer!

Beklager om jeg såret deg. Men jeg så for meg disse nydelige og søte 6åringene bli foret med Valium.

Selvsagt er det ikke noe man gjør!!! Men det ble et morsomt syn inne i hodet mitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...