Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er alene med en datter på snart ni år. De siste ukene har hun nærmest forandret personlighet. Den minste ting setter igang enorme raserinafall og hun stikker i raseri hver gang. Foreløpig har hun ikke turt å gå ut av huset, men hun er på vei. HUn vil ikke snakke om dette. Jeg prøver å kommunisere rolig, men når ikke frem. har også forsøkt kjefting, grensesetting og omsorg. Ingen ting hjelper. Jeg blir helt utslitt av dette. Er det tenårstrasset som kommer allerede? Kommer hun til å være sånn til hun er 17?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/269021-ten%C3%A5ring-p%C3%A5-ni/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Datteren min begynte også tidlig. Men jeg tror ikke hun var SÅ liten. Jeg synes de bør være ca. 11 år før man "skylder på" tenåringsopprøret.

Tingene roet seg tidligere også, siden hun kom i både puperteten og opposisjonsfasen tidlig.

Jeg synes det høres ut til å være noe (noen?) som plager henne, men du har jo forsøkt å finne ut av det. Da vil hun kanskje ikke snakke med noen andre (f.eks. en lærer eller helsesøster) heller. Har du hørt med skolen om de også merker noen forandring?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...