Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor får man tak i gode regnvotter? sønnen min har arvet to par, men jeg klarer bare ikke å få ham til å bruke dem - det er så merkelig passform på dem...

Skrevet

De fleste regnvotter har en utrolig merkelig fasong, det er min erfaring i alle fall.

Skrevet

Cubus sine er ganske gode. Og sportsbutikker, så lenge du styrer unna Helly Hansen. Jeg fatter ikke at de lager tommelen sånn!

Skrevet

Jenta mi har et par som fulgte med regndressen - totalt håpløse.

Hun bruker Reima-votter, de har god passform, tommelen sitter på riktig plass og de er vanntette. De virker også behagelige å leke med, for hun drar de ikke av seg som visse andre votter.

Skrevet

Vi har Abeko sine. Det er regnvotter med fleecefor inni. Gode og myke - og helt vanntette. Har hørt mye skryt av Troll sine regnvotter med ullfor. Tror vi vil forsøke de neste gang

Gjest annlovinda
Skrevet

Vi kjøpte et par på Lindex i går, med fleece-stoff inni. Virket som de var ganske ok.

Skrevet

Vet ikke hvor gammel han er...

Men jeg har valgt GoreTex hansker til snuppa på 7. Ho er alltid helt tørr på hendene:-)

Skrevet

Vet ikke hvor gammel han er...

Men jeg har valgt GoreTex hansker til snuppa på 7. Ho er alltid helt tørr på hendene:-)

han er akkurat fyllt tre år så hansker er uaktuelt foreløpig. Han får vel gore-tex hansker fra hestra etterhvert han også - storebroren har det og de er vi veldig fornøyd med

Skrevet

han er akkurat fyllt tre år så hansker er uaktuelt foreløpig. Han får vel gore-tex hansker fra hestra etterhvert han også - storebroren har det og de er vi veldig fornøyd med

Kjøpte en gang et par på Rema stormarked og Snuppa elsket dem! Jeg synes de så litt rare ut i fasongen, men hun brukte dem til de var utslitte faktisk. Sånne gummivotter med fleecefor og strikk med knapp rundt håndleddet, kosta vel 59,- eller noe sånt.

Skrevet

Ja, hansker fungerer nok dårlig her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...