Gå til innhold

snusfornuftige jenter...

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Jeg har et problem med mange menns kvinnesmak. Har en bekjent som er ganske kjedelig egentlig. Hun er grei altså, ikke noe vondt om hennes personlighet eller noe, men hun er rett og slett kjedelig. Hun går alltid tidlig hjem, for hun har alltid slike "foruftige" ting hun må gjøre, som skolearbeid og slikt. Ikke misforstå, jeg mener at skolearbeid er vikig, men er det lørdagskveld så er det lørdagskveld mener nå jeg... Hun er av den typen som helst vil sitte i en sofa og prate om hva vi driver med og om hvordan det går i livet. Jeg har ikke noe imot å prate om disse tingene, men i noen settinger mener jeg at man skal ha det gøy og tulle og fjase litt og ikke ta livet så fryktelig alvorlig.

Greia er at denne jenta har utrolig mange friere, ja overveldene mange friere, og jeg fatter og begriper ikke hvorfor. Utseendemessig er hun forholdsvis pen, men her også litt kjedelig og streit. Greit nok at gutter har ulik smak og alt sånn, men hvorfor så mange som liker akkurat henne? _Jeg_ mener at både jeg og mange av mine venninner er vel så pen og utrolig mye gøyere å være med. Hva er det med menn? Liker dere slike snusfornuftige jenter?

Mista nikket
Skrevet

Hun er vel kanskje ikke så lett tilgjengelig. Menn ønsker å jakte?

Skrevet

Høres ut som du er mye mer overflatisk enn henne, og at hun har verdier som stikker litt dypere. Høres forståelig ut at mange ønsker seg slike jenter som venn, og som kjæreste.

Lykke til med din snevre oppfatning av andre mennesker!

(med mindre hele ditt innlegg er en dum spøk, da)

Gjest lilletuulla
Skrevet

Høres ut som du er mye mer overflatisk enn henne, og at hun har verdier som stikker litt dypere. Høres forståelig ut at mange ønsker seg slike jenter som venn, og som kjæreste.

Lykke til med din snevre oppfatning av andre mennesker!

(med mindre hele ditt innlegg er en dum spøk, da)

ehhh... Kjære tid, ro deg ned mann. Jenta stillte bare et enkelt spørsmål om gutters smak. Helt forståelig det vel.

Elisabeth1365380359
Skrevet

"Jeg har et problem med mange menns kvinnesmak."

Fordi dem ikke liker deg fremfor venninna di? hehe, livet kan være vanskelig å forstå noen ganger;)

Men litt mer seriøst svar: Jeg tror mange menn ser etter noen man kan bygge et trygt og godt forhold med, ei som kan bli en god mor og hustru. Da er det ikke nødvendigvis den ville partyjenta som roper høyest og fester hardest som scorer høyest. Kanskje den typen jente best passer som venninne til en mann som vil ha ei rolig go'jente.

Det er nok mange som liker litt villere jenter med fart i også. Selv om de også vil ha stabile forhold. Så du finner nok din drømmemann du også! Han har bare ikke funnet deg riktig enda;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du høres fryktelig overfladisk ut, og det er sjelden noe sjarmtriks.

Venninna di høres tvert imot veldig jordnær ut, og vi jordboere liker ofte jenter med beina godt planta på egen planet.

Gjest togli
Skrevet

Du høres fryktelig overfladisk ut, og det er sjelden noe sjarmtriks.

Venninna di høres tvert imot veldig jordnær ut, og vi jordboere liker ofte jenter med beina godt planta på egen planet.

Godt svart:-)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Gutter liker ikke fjasete jenter, tror jeg.

Du høres en smule missunnelig ut;o)

Skrevet

Venninna di hørtes interessant, jordnær og trivelig ut - og som en det hadde vært hyggelig å tilbringe mer enn bare en fest sammen med.

Du virker mer overfladisk, fjasete og mer som et festmenneske.

Du kan sikkert være morsom å tilbringe en fest sammen med en sjelden gang, men noe mer virker mindre interessant....

Så jeg synes dette egentlig er ganske så selvinnlysende.

Skrevet

Venninna di hørtes interessant, jordnær og trivelig ut - og som en det hadde vært hyggelig å tilbringe mer enn bare en fest sammen med.

Du virker mer overfladisk, fjasete og mer som et festmenneske.

Du kan sikkert være morsom å tilbringe en fest sammen med en sjelden gang, men noe mer virker mindre interessant....

Så jeg synes dette egentlig er ganske så selvinnlysende.

Selvinnlysende....??

Prøv "selvforklarende" eller "innlysende" i stedet....:-)

Gjest Kai-Jack
Skrevet

Selvinnlysende....??

Prøv "selvforklarende" eller "innlysende" i stedet....:-)

Ja, der ringte en lampe!

Skrevet

Ta deg sammen og aksepter folk for dem de er og de ønsker de har . Det er vel ingen trussel for deg at denne jenta velger å være hjemme istedetfor å gå med på fest.

Kanskje du skulle være glad for at hun velger å bli hjemme, så opplever du ikke at alle guttene på festen snakker med henne istedetfor deg.

Du får interesse fra gutter når du har det bra med deg selv og når du ikke lenger er så usikker at du har behov for å blande deg i andres liv på den måten.

Så, nå behøver du ikke gruble mere på det, også kan du la venninna di være i fred med sine ønsker. Hvis jeg var henne, ville jeg droppe venninner som deg.

Forresten, så håper jeg som noen var inne på, at dette innlegget var skrevet som en dum spøk, eller av en 13-årig jente.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...