Gå til innhold

Hva er din egentlige alder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Anonym fordi dette ble litt "skrytete" men sannt.

Egentlig alder 38,8. Puls alder 31,2.

Ja, jeg er i bra form, og har ingen spesielle " skavanker".

Jeg må innrømme at jeg nok også er heldig fra naturens side. jeg har tydligvis sluppet litt " billigere " enn enkelte andre. Stort sett alltid frisk og rask, og glad i å være ute.

Annonse

Gjest Elextra

Ikke skjønner jeg - jeg var i mitt sunne hjørne da jeg svarte, og oppga muligens litt mer fet fisk og grønnsaker enn hva som er reelt til hverdages.

Og kanskje litt mindre alkohol...

Ingen av sykdommene har jeg hatt - likevel ble den "egentlige" alderen min høyere enn den reelle!?

*hm*

Gjest veldig overvektig men fortsatt ung...

Jeg fikk min pulsalder rett under min "virkelige" alder. Dette til tross for at jeg er sterkt overvektig. (bmi på 39,6) så hvis dette stemmer så er det altså hva du spiser og hvordan du er i hverdagen som teller og ikke hvor mange kilo du har for mye.

Hvis denne testen er seriøs så er jeg svært fornøyd. Er så lei av at alle ser på oss overvektige som late og sykelige. Jeg kan altså leve godt med mine ekstra kilo ser det ut som.

Jeg fikk min pulsalder rett under min "virkelige" alder. Dette til tross for at jeg er sterkt overvektig. (bmi på 39,6) så hvis dette stemmer så er det altså hva du spiser og hvordan du er i hverdagen som teller og ikke hvor mange kilo du har for mye.

Hvis denne testen er seriøs så er jeg svært fornøyd. Er så lei av at alle ser på oss overvektige som late og sykelige. Jeg kan altså leve godt med mine ekstra kilo ser det ut som.

Min bmi var på 22,6, og jeg er ganske aktiv (også utenfor dol ;o)), så jeg skjønte ikke helt hva som gjorde at mitt svar ble som det ble. Jeg er nok for usunn, tenker jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...