Gå til innhold

Hva er din egentlige alder

Anbefalte innlegg

Jeg fikk min pulsalder rett under min "virkelige" alder. Dette til tross for at jeg er sterkt overvektig. (bmi på 39,6) så hvis dette stemmer så er det altså hva du spiser og hvordan du er i hverdagen som teller og ikke hvor mange kilo du har for mye.

Hvis denne testen er seriøs så er jeg svært fornøyd. Er så lei av at alle ser på oss overvektige som late og sykelige. Jeg kan altså leve godt med mine ekstra kilo ser det ut som.

Enig!!

Røykere og andre problmer er glemt. Vi har nå de fete som er problemet i samfunnet. Det verst er når folk kommer med slankeråd man ikke har bedt om, eller slanketips.

Og spiser du salalt til lunsj fordi du liker det, får du spørsmål om det er fordi du slanker deg.

Fortsetter under...

Koster det penger å registrere seg? Synes det så så knot ut jeg... Min pulsalder er sikkert 50, selv om jeg er 25. :) Så kanskje like greit å ikke ta testen

Neida, det koster ikke noen ting. Og det var ikke vanskelig heller. Du må bare finne på et brukernavn og kallenavn (jeg brukte det samme) og et passord.

Jeg fikk min pulsalder rett under min "virkelige" alder. Dette til tross for at jeg er sterkt overvektig. (bmi på 39,6) så hvis dette stemmer så er det altså hva du spiser og hvordan du er i hverdagen som teller og ikke hvor mange kilo du har for mye.

Hvis denne testen er seriøs så er jeg svært fornøyd. Er så lei av at alle ser på oss overvektige som late og sykelige. Jeg kan altså leve godt med mine ekstra kilo ser det ut som.

Jeg har også en del kilo for mye og trodde muligens dette skulle spille en større rolle enn det tydligvis har gjort.

Egentlig alder - 34.64 og puls alder - 32.7. Ikke så verst uttelling.

Annonse

Gjest Ikke denne gangen

Jeg fikk virkelig alder 43.2 og pulsalder 45.5

Jeg antar at jeg fikk høyere pulsalder enn virkelig alder fordi jeg svarte ja på at jeg har eller har hatt en kreftdiagnose. Det er noen år tilbake i tid, så jeg antar det ikke spiller inn lenger.

Jeg skulle likt å vite pulsalderen min uten kreftdiagnosen, men det var så mange spørsmål at jeg ikke orker å svare på alle en gang til. Ikke nå i hvert fall.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...