Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, og han der "dukka" jo virkelig opp også.

Nei, fysjom!

Skrevet

Naboen vår var alltid redd for at noe slikt skulle skje når han var på sjøen og fisket. En person i nabolaget hadde omkommet på sjøen og var aldri blitt funnet.

Gjest togli
Skrevet

Naboen vår var alltid redd for at noe slikt skulle skje når han var på sjøen og fisket. En person i nabolaget hadde omkommet på sjøen og var aldri blitt funnet.

Huff, skjønner han godt!

Skrevet

Ja, og han der "dukka" jo virkelig opp også.

;o)

Skrevet

Mannen min og en kompis fant et halvråttent lik flytende i sjøen da de var gutter, men de fisket det ikke opp, da, men nøyde seg med å tilkalle politiet.

Vanskelig å bli trodd når du kommer tilbake på skolen mandag og folk spør hva du har opplved i helga....

Skrevet

Da linken ble lagt ut inneholdt den hverken bilde eller bildetekst, men bare en liten notis, der de altså ikke sa noe om Oslo.. =)

Ser saken har fått mer kjøtt på bena nå enn da jeg spurte hvor det var.

"Kjøtt på beina" - litt pussig valg av idiom i en slik tråd;-/

Skrevet

"Kjøtt på beina" - litt pussig valg av idiom i en slik tråd;-/

Ja, fysjom! =(

Gjest togli
Skrevet

Mannen min og en kompis fant et halvråttent lik flytende i sjøen da de var gutter, men de fisket det ikke opp, da, men nøyde seg med å tilkalle politiet.

Vanskelig å bli trodd når du kommer tilbake på skolen mandag og folk spør hva du har opplved i helga....

Åh, Herre min Hatt :-(((

Skrevet

En person forsvant i et turområde der jeg bor, og jakken hans ble funnet i drikkevannet vårt.. =s

ShitDiddelyDo
Skrevet

En person forsvant i et turområde der jeg bor, og jakken hans ble funnet i drikkevannet vårt.. =s

_I_ drikkevannet deres?

Jeg hadde blitt småskrømt jeg også hvis jeg åpna Imsdalen min og jeg nesten svælja en jakke.

Skrevet

_I_ drikkevannet deres?

Jeg hadde blitt småskrømt jeg også hvis jeg åpna Imsdalen min og jeg nesten svælja en jakke.

Ja, _I_ drikkevannet vårt. Jeg kommer fra et sted som er så gammeldags at man fortsatt får vann fra en innsjø, og via rør inn i en kran, og så må man tappe derifra selv og over i glass, flasker, e.l.

Men jeg har hørt at man noen steder kan kjøpe vannet ferdig på flasker uten å måtte gå igjennom denne gammelmodige prosessen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, _I_ drikkevannet vårt. Jeg kommer fra et sted som er så gammeldags at man fortsatt får vann fra en innsjø, og via rør inn i en kran, og så må man tappe derifra selv og over i glass, flasker, e.l.

Men jeg har hørt at man noen steder kan kjøpe vannet ferdig på flasker uten å måtte gå igjennom denne gammelmodige prosessen.

Den var forferdelig dårlig den der. Jeg må bare unnskylde meg med at jeg nettopp hadde våkna etter en time på øyet, og derfor slet utover normalt med gangsynet.

Men du skal likevel være klar over at vannet blir rensa før det renner ut av springen.

Skrevet

Den var forferdelig dårlig den der. Jeg må bare unnskylde meg med at jeg nettopp hadde våkna etter en time på øyet, og derfor slet utover normalt med gangsynet.

Men du skal likevel være klar over at vannet blir rensa før det renner ut av springen.

For å være helt ærlig trakk jeg litt på smilebåndet.. =p

Jeg vet vannet blir renset, men når det mest sannsynlig ligger en fyr og råtner oppi det, så drikker man liksom ikke med samme iveren lenger likevel.. =/

ShitDiddelyDo
Skrevet

For å være helt ærlig trakk jeg litt på smilebåndet.. =p

Jeg vet vannet blir renset, men når det mest sannsynlig ligger en fyr og råtner oppi det, så drikker man liksom ikke med samme iveren lenger likevel.. =/

Det ligger nok folk og råtner i de fleste vann i Norge, i tillegg til fugler, dyrekadavre, mennesker som driter langt i badeforbudet og lar det stå til med urin og innsjøpuling, så et lik fra eller til utgjør nok ikke den helt store forskjellen. :)

Skrevet

Det ligger nok folk og råtner i de fleste vann i Norge, i tillegg til fugler, dyrekadavre, mennesker som driter langt i badeforbudet og lar det stå til med urin og innsjøpuling, så et lik fra eller til utgjør nok ikke den helt store forskjellen. :)

Takk, SDD, dette var akkurat det hygienenevrosen min trengte..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Takk, SDD, dette var akkurat det hygienenevrosen min trengte..

:)

Skrevet

Åh, Herre min Hatt :-(((

Ja, det er virkelig en type opplevelser som etser seg inn i et ungt barnesinn! :-(

Skrevet

*besvime*

Skrevet

Fa tror jeg ikke jeg hadde vært så tørst på vann den første tiden! Fant de personen?

Skrevet

Fa tror jeg ikke jeg hadde vært så tørst på vann den første tiden! Fant de personen?

Nei, han er aldri funnet. Han het Mandelid til etternavn, så noen synes det er fryktelig morsomt å si at vi har drikkevann med mandel i...

Glad jeg ikke bor og drikker der lenger, jeg =p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...