Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er grusomt! I allefall når det er på dagtid! Jeg fikk avgårde ungene til skolen på morraen, og la meg igjen. Stilte klokka på halv tolv, men sov til ett!! Og jeg skulle med bussen til lege, ti over ett herfra.....

Grusomt, men ufattelig nok så rakk jeg bussen. Jeg løp som en gal :) Det eneste jeg rakk hjemme før jeg løp var øyensverte og klær. Håret gjemte jeg i jakkehetta. (jeg hadde heldigvis dusjet på morraen)

Det er heldigvis ikke ofte at dette skjer. Hva med deg? Hva er det viktigste du _må_ gjøre før du løper?

Skrevet

1: sende melding til sjefen om at jeg er underveis.

2: kle på meg.

Skrevet

Jeg har ikke forsovet meg på iallefall 13 år. Men jeg ville hatt på deodorant og klær.

Matpakker til ungene, og ei brødskive til hver av dem i handa.

Uff, DET ville vært kaos!

Skrevet

Linser, hårstrikk, mobil, penger.

Jeg har styrta ut av døra i undertøy og vinterkåpe før...

Gjest Pontiac
Skrevet

Jeg forsover meg ikke, helt sant :)

Jeg er så utrolig var på klokkene og på tiden jeg skal opp at det skjer helt enkelt ikke.

Får en ca seks timers søvn hver natt og selv med mindre enn det så spretter jeg opp om morgenen.

Forsov meg en gang for mange, mange år siden, men siden jeg hadde satt klokka på mye tidligerer og var vant med å stå opp i svært god tid så var jeg alikevel ikke for sen på jobben.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...