Gå til innhold

Ny MP3 spiller

Anbefalte innlegg

Gjest helt grønn
Skrevet

Hva gjør jeg galt? Jeg har kopiert en del musikk fra PC'en over på spilleren (Creative MuVo v100), og Exploreren viser at filene ligger der. Men når jeg starter spilleren, så står det "Ingen inspilling" og 0 spor, og ikke en lyd høres.

Skrevet

Hvis du har en Sony-spiller så MÅ du bruke den medfølgende programvaren. Fy søren som jeg knota før jeg fikk det til! Aldri mer Sony mp3 på meg!

Skrevet

Du har sikkert bare dratt filene over? Du må bruke et egnet program til å overføre filene, enten det som fulgte med spilleren, eller f.eks. Windows Media Player. Hvis du ikke bruker et slikt program, tror spilleren at det er datafiler og ikke lydfiler.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Du har sikkert bare dratt filene over? Du må bruke et egnet program til å overføre filene, enten det som fulgte med spilleren, eller f.eks. Windows Media Player. Hvis du ikke bruker et slikt program, tror spilleren at det er datafiler og ikke lydfiler.

På alle Creative sine spillere som jeg har sett og prøvd har det fungert helt fint å bare dra filene over fra harddisk til spiller.

Skrevet

Kanskje du har lagt filene i feil mappe, hvis det er en mappestruktur på spilleren?

Du har ikke slettet noe på spilleren? På min eldgamle lille mp3-spiller så er det en systemfil som man ikke må slette. Denne ligger i samme mappe som der man legger mp3-låtene, så det er lett å slette en fil for mye hvis man vil bytte ut musikken...

Gjest helt grønn
Skrevet

Kanskje du har lagt filene i feil mappe, hvis det er en mappestruktur på spilleren?

Du har ikke slettet noe på spilleren? På min eldgamle lille mp3-spiller så er det en systemfil som man ikke må slette. Denne ligger i samme mappe som der man legger mp3-låtene, så det er lett å slette en fil for mye hvis man vil bytte ut musikken...

Lurer på om det er det som har skjedd! Spilleren funket nemlig til å begynne med, men siden den dagen jeg hadde opprydding og slettet en del, så har det ikke vært lyd. Hvis det er en slettet fil som er årsaken, hva må jeg gjøre for å få orden på det igjen, vet du det?

Skrevet

Lurer på om det er det som har skjedd! Spilleren funket nemlig til å begynne med, men siden den dagen jeg hadde opprydding og slettet en del, så har det ikke vært lyd. Hvis det er en slettet fil som er årsaken, hva må jeg gjøre for å få orden på det igjen, vet du det?

Nei, jeg var så heldig at mannen min har lik spiller, så jeg fikk overført filen via hans pc til min spiller.

Men kanskje det er en cd med noe programvare som fulgte med spilleren?

Eller en nettside der du kan laste ned filer.

Men - vanskelig å gi råd når jeg ikke har noe i nærheten av lik spiller...

Lykke til!

Skrevet

På alle Creative sine spillere som jeg har sett og prøvd har det fungert helt fint å bare dra filene over fra harddisk til spiller.

Ungene fikk hver sin Creative-spiller til jul, og det sto det jeg skrev over i bruksanvisningen. Jeg prøvde jo selvfølgelig også, nysgjerrig som jeg er...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ungene fikk hver sin Creative-spiller til jul, og det sto det jeg skrev over i bruksanvisningen. Jeg prøvde jo selvfølgelig også, nysgjerrig som jeg er...

De gutta mine har fungerer fint når vi drar filene over. Er så lenge sida jeg har brukt min Zen at jeg neimen ikke husker, men det gikk i alle fall an å overføre via MediaPlayer og MusicMatch Jukebox.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...