Gå til innhold

hjelp attføring

Anbefalte innlegg

Gjest anita. B
Skrevet

Jeg skriver en handlinsplan for meg. jeg har innvilget yrkesrettet attføring. er det jeg som bestemmer hvajeg vil gjøre, jeg er fornuftig og satt et mål at jeg vil gjennomføre et skoleopplegg i 3 år for komme meg ut i arbeidslivet med de begrensningene jeg har.

når jeg skal til saksbehandleren for å godkjenne handlinsplan som jeg allerede har skrevet ferdig (en fornuftig plan) vil saksbehandler godta denne.(får sikert ikke noe konkret svar) men hva burde jeg skrive få saksbehandleren til å godkjenne dette.

jeg vil gjerne ha svar fra de som kjenner og som har eller fått godkjent sin handlinsplan.

takk på forhpnd

Gjest Saigon
Skrevet

Da jeg gikk på attføring satt jeg sammen med saksbehandleren og laget en plan over hva jeg skulle gjøre og over hvor stort tidsperspektiv vi skulle ha. Det var jeg som bestemte utdannelsen og det var jeg som sa hvor lang tid jeg trodde jeg ville trenge på denne utdannelsen. Jeg hadde ingen problemer med å få igjennom det jeg ønsket å gjøre på attføringstiltaket mitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...