Gå til innhold

En hederskar er drept.

Anbefalte innlegg

Gjest Grumshilda
Skrevet

Hvorfor drepe en som alle liker?

De står mfram på TV gamle og unge for å fortelle hvor fantastisk populær han var. Hvor god, utadvendt, flink politiker osv. osv.

Men så kommer det: Han vanket med drapsmenn og kjeltringer.

Han drev selv med lyssky konkursvirksomhet. Han ble kanskje drept pga et oppgjør med 5 millioner svarte penger............ Hva mer kommer vi til å få høre?

Jeg har hørt nok. Si meg hvem du omgås, og jeg skal si deg hvem du er. Dette gjelder vel også alle vennene hans?

Kjære presse ikke rot mer i denne dritten. Jeg ønsker ikke å vite mer!

Gjest knarp
Skrevet

Enig. Han er/var en skurk.

Skjønner ikke at folk gidder å legge igjen pengene sine på slike sjapper.

Skrevet

Ja, det ser ut til at de er flinkere med hendene enn med gønnere. Prøver de seg med våpen, blir det mest skadeskyting.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig. Han er/var en skurk.

Skjønner ikke at folk gidder å legge igjen pengene sine på slike sjapper.

"Skjønner ikke at folk gidder å legge igjen pengene sine på slike sjapper."

Med den innstillinga bør du holde deg unna det meste av barer og utesteder i Oslo og omegn.

ShitDiddelyDo
Skrevet

De fleste som blir kverka er hederskarer.

Nå vet jeg ikke stort om denne karen, men det er nå engang sånn at svært mange som når langt i underverdenen framstår som ekstreme hederskarer, de er utrolig hyggelige og greie, kjenner vannvittig mengder med folk, spesielt hvis man driver i utelivsbransjen, og 99 % av de som kjenner gutta kjenner dem som hederskarer, og vet fint lite om deres mørkere sider.

Skrevet

De fleste som blir kverka er hederskarer.

Nå vet jeg ikke stort om denne karen, men det er nå engang sånn at svært mange som når langt i underverdenen framstår som ekstreme hederskarer, de er utrolig hyggelige og greie, kjenner vannvittig mengder med folk, spesielt hvis man driver i utelivsbransjen, og 99 % av de som kjenner gutta kjenner dem som hederskarer, og vet fint lite om deres mørkere sider.

Sånn var det ikkje minst med f.eks Erling Havnå... :-P

Mange hyggelege folk med svin på skogen! Jack The Ripper hadde sikkert sine gode sider han også!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sånn var det ikkje minst med f.eks Erling Havnå... :-P

Mange hyggelege folk med svin på skogen! Jack The Ripper hadde sikkert sine gode sider han også!

For ikke å snakke om de andre nokas-tiltalte.

Skrevet

En hedersmann som ble mafia. Oslo har en hvit mafia som omfatter kun skattesvik og svart arbeid. De anser narko og andre grøvre lovbrudd som nedrig. Men å skille hvit og svart mafia er ikke lett for en som har fått smaken på penger. Grensen er vag.

Et drap er en katastrofe, nå er det ikke mulig å ha mer synlige aktiviteter på evigheter. Myndighetene vil være på vakt og "overalt".

En populær person vil alltid trekke folk til utesteder. Den svarte delen av mafiaen er ikke videre arbeidssomme, men vil "skumme fløten" dvs rappe kæsjen når den er tjent, de liker ikke å jobbe. Vi vil få se mange flere som vil rappe kæsjen, som jeg har sagt i 10 år, og som banditter alltid vil.

Nå vil polti skrike på mer bevilgninger, publikum skrike på mer straff, politikerne flakse som gale høns, media være overalt og ofre dyden, ofrene pryde forsidene, fordommene øke, utelivet bli mer spennende, hele spekteret som vi har sett hele tida i utlandet som nå kommer hit.

Skrevet

Hehe, dette med hederskar har jeg også reagert på.Folk er rare, hvis det ikke er å være hederskar når man er skurk da.

Jeg har i alle fall en helt annen formening om hva som er en hederskar, i alle fall.

Gjest knarp
Skrevet

"Skjønner ikke at folk gidder å legge igjen pengene sine på slike sjapper."

Med den innstillinga bør du holde deg unna det meste av barer og utesteder i Oslo og omegn.

Det gjør jeg også :-)

Gjest Lydia Nalen
Skrevet

Hehe, dette med hederskar har jeg også reagert på.Folk er rare, hvis det ikke er å være hederskar når man er skurk da.

Jeg har i alle fall en helt annen formening om hva som er en hederskar, i alle fall.

Jeg synes begrepet "finensakrobat" er så fint jeg. Det ufarliggjør kjeltringene.

Nå venter jeg bare på "Voldtektsartist"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...